6. kattan ölüme böyle atladı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ouSahin

ouSahin

Üye
    Konu Sahibi
6. kattan ölüme böyle atladı

Romanya'da bir intihar olayının dehşet anları saniye saniye kameralara yansıdı. Girdiği bunalım sonucu intihar etmek için bir binanın 6. katına çıkan ve tüm ikna çabalarına rağmen intihardan vazgeçmeyen şahıs, kendini bir anda boşluğa bıraktı.


Kendisini kurtarmak için binanın tepesinden çelik halatla aşağıya inen kurtarma görevlisini farkedince aşağıya atlayan şahıs, önce binanın duvarındaki beton parçasına çarptı, ardından da itfaiye ekiplerinin kurduğu şişme yatağı ıskalayarak zemine çakıldı. Olay sonrası ağır yaralanan ve hastaneye kaldırılan şahsın belinin kırıldığı ve hayati tehlikesinin bulunmadığı öğrenildi.
 


CEREN

CEREN

Üye
çok fena olmuş yaw insanlar nasıl bunalıyorda intiharın eşiğine gelebiliyor aklım almıyor
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Artist beyinsiz ..
 

Calaissien

Üye
neden olmasınki herkesin kendine göre sorunları vardır
 
hidayet

hidayet

Üye
ölmek ve öldürmek kolay ama bunun hesabını nasıl verecekler bilmiyorum :bilmem:
 
mservank

mservank

Üye
doğru ama psikolojileri çöktü acaba orası sorun
Allah bizi bu durumlara getirmesin inşallah
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

47MaDo47
Cevap
12
Görüntüleme
645
hasan3472ty
Tuba.Erva
Cevap
19
Görüntüleme
1K
bydexer
Cevap
1
Görüntüleme
642
▌███●▀▄▀●███▐
  • Kilitli
Cevap
0
Görüntüleme
413
▌███●▀▄▀●███▐


Üst Alt