5800dan vazgeçip samsungchat alınır mı :D

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
..butteRfly..

..butteRfly..

Üye
    Konu Sahibi
5800dan vazgeçip samsungchat alınır mı :D
ya arkadaşlar bi türlü karar veremedim,telefon güzel gözüküyor aslında.ama şu pembe olan modeline taktım, bi yerde yok. yoksa satışı yapılmıyor mu türkiye de :D bulsam alcam, yada alsam mı, hep nokia kullandım samsung biraz soğuk geliyor.wireless gps falan o kadar önemli değil ,ayda yılda bi kere lazım oluyor.58den memnunum aslında ,amaç değişiklik :D çok durdu bende bu telefon :D ki o pembeyi de bulamadım zaten heheh
 


estorak

estorak

Üye
onu değiştirmek istediğin zaman çok ucuz bir fiyata satacaksın 5800ı vermeden alabiliyorsan al yoksa gerek yok geleceği de düşün bence ama son karar senin tabiki :)
 
..butteRfly..

..butteRfly..

Üye
    Konu Sahibi
orası öyle gibi,bi 50 lira falan zararı olur diye düşünüyorum.. heves insana her şeyi yaptırır :D:p ortalama 58 250den gidiyoken sitelerde 3350 : 200 civarı,puff
 
estorak

estorak

Üye
Al gitsin ya bi daha mı gelecez dünyaya klavyeli telefon kullanmadan öldük demeyiz en azından :)
 

Burak

Üye
al gitsin :D
 
..butteRfly..

..butteRfly..

Üye
    Konu Sahibi
puhaha :D al diyosunuz da, telefondan bulamıyorum kiii :D:D orası sorun
 

Kedi Yavrusu

Üye
o zaman niye soruyon :D bul da öyle sor :D
 
estorak

estorak

Üye
orasını bilemeyiz biz al yada alma deriz :)
 
..butteRfly..

..butteRfly..

Üye
    Konu Sahibi
:D belki satan biyer biliyosunuzdur diye sayın çok bilmiş maxicep üyeleri :))))
 
estorak

estorak

Üye
biz bilmeyiz sadece al yada alma deriz :) şaka yapıyorum bilen birisi olursa yardımcı olacaktır :)
 
..butteRfly..

..butteRfly..

Üye
    Konu Sahibi
:D yok gibi duruyor sankii
 
estorak

estorak

Üye
hangi şehirdesn sıfır mı alacaksın onu da söyle :)
 
..butteRfly..

..butteRfly..

Üye
    Konu Sahibi
ikinci el tercihim :D zırt pırt tel değiştiririm ben :D:D TEQ
 
estorak

estorak

Üye
ikinci el alacaksan pek bilen çıkmaz telefoncuları gezmen gerekir hem o telefonun çok fazla 2.elinin olacağını da düşünmüyorum pek :)
 
..butteRfly..

..butteRfly..

Üye
    Konu Sahibi
ohoo ,dolu, ama lanetler olsun pembesi yok :D
 
N1C<-lazımdeğil

N1C<-lazımdeğil

Üye
telefonun sıfırı 250tl zaten ikinci ele ne gerek var ki bu arada bende siyahını kullanıyorum. telefon gayet güzel almak istiyorsan al. ben siyahıni aldım.sende pembe bulamıyorsan beyaz al. :D
 
..butteRfly..

..butteRfly..

Üye
    Konu Sahibi
hehe, öyle gibi olcak.. tekrar ilanlarıma ekledim 5800ı :s
 
'Patron

'Patron

Üye
Puhaha mı.
 
..butteRfly..

..butteRfly..

Üye
    Konu Sahibi
patron bu ne alakasız mesaj :D yorumun nedir,
 
'Patron

'Patron

Üye
kal boyle.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt