..butteRfly..
Üye
5800dan vazgeçip samsungchat alınır mı :D
ya arkadaşlar bi türlü karar veremedim,telefon güzel gözüküyor aslında.ama şu pembe olan modeline taktım, bi yerde yok. yoksa satışı yapılmıyor mu türkiye de
bulsam alcam, yada alsam mı, hep nokia kullandım samsung biraz soğuk geliyor.wireless gps falan o kadar önemli değil ,ayda yılda bi kere lazım oluyor.58den memnunum aslında ,amaç değişiklik
çok durdu bende bu telefon
ki o pembeyi de bulamadım zaten heheh
bulsam alcam, yada alsam mı, hep nokia kullandım samsung biraz soğuk geliyor.wireless gps falan o kadar önemli değil ,ayda yılda bi kere lazım oluyor.58den memnunum aslında ,amaç değişiklik
çok durdu bende bu telefon
ki o pembeyi de bulamadım zaten heheh

ortalama 58 250den gidiyoken sitelerde 3350 : 200 civarı,puff
