5800 XM Wlan Zaten Kullanımda

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

efeoglu_yusuf

Üye
    Konu Sahibi
5800 XM Wlan Zaten Kullanımda
Arkadaşlar. Bi Süre Önce Telefonuma Soft Format Attım. Formattan Önce Wlan Ağıma Girebiliyodum. Ama Şimdi Girdikten Sonra Bağlantı Kesildi Diyor. Ve Sanki Bi Program İnternete Giriyomuş Gibi Pil Simgesinin Yanında Wlan Bağlantı Simgesi Görünüyor. Ama Wlan Kısmında Hiç Bir Ağa Bağlı Değil. Tekrar Bağlanmayı Denediğimde İse "Wlan Zaten Kullanımda" Hatası Alıyorum. Telefonu Kapatıp Açıncaya Kadar Bağlantı Simgesi Gitmiyor.

Telefonu Bu Ay Aldım. Üzerinde V31 Var. Güncelleme Yapmadım.
Acil Yardım Edin Lütfen.
 


intoman

intoman

Üye
v40 yükle düzelir ...
 

efeoglu_yusuf

Üye
    Konu Sahibi
İyide, Yükleyemiyorum Ki. Arattırıyorum Ama Bulmuyor. Güncel Diyor.
 
Scudrox

Scudrox

Üye
Arkadaşım v40 yükleyince düzeldiği falan yok dün bende de aynı sorun vardı benim telefonum v40 wlan simgesi olduğu gibi kalıp internete de bağlanmıyordu. Virüs falan yemiş olabilirim ama sanmıyorum. Hard format atmak zorunda kaldım sorunumun düzeldi ama 5 saattir resimleri rehberi uygulamaları falan tekrar yüklüyorum Format tam bir eziyet
 
intoman

intoman

Üye
İyide, Yükleyemiyorum Ki. Arattırıyorum Ama Bulmuyor. Güncel Diyor.

produc kodunu deyiştirip öyle güncellemeyi dene forumda bu onuda bir çok anlatım var

Arkadaşım v40 yükleyince düzeldiği falan yok dün bende de aynı sorun vardı benim telefonum v40 wlan simgesi olduğu gibi kalıp internete de bağlanmıyordu. Virüs falan yemiş olabilirim ama sanmıyorum. Hard format atmak zorunda kaldım sorunumun düzeldi ama 5 saattir resimleri rehberi uygulamaları falan tekrar yüklüyorum Format tam bir eziyet

tabiki hard formay atmadan düzelmez telefonun kendi hafızasında eski sürüm bilgileri vardır hard format atınca kendini tekrardan ROM(random only memory) den yükler tam anlamıyla yeni sürüme geçmiş olur ...
 
ReaqL

ReaqL

Üye
intomaN arkadasa ek bilgi olarak da hard format atmadan Once pc suıtte yedekLeyın bilgileri hard format attıktan sonra teLe tekrar yukleyın rehberı uygulamarı ugrasmayın bıdaha:)
 
Progressivity

Progressivity

Üye
pc suite bile gerek yok hafıza kartına yedeklesenizde olur
 
ReaqL

ReaqL

Üye
telefonu yedekledın mı hangı sekıLde yedekledıysen o sekılde yapıor kısayolları bıLe aynı oyuzden soledım:)
 
mustafa

mustafa

Üye
ayarlar/bağlantı/hedefler/internetten kaydetmiş olduğun wlan bağlantısını sil arkadaşım. umarım işine yarar...
 

efeoglu_yusuf

Üye
    Konu Sahibi
Hard Format Dışındaki Tüm Yöntemleri Denedim Olmadı.
Ayrıca Produc Kodunu Değiştirip Daha Fazla Kurcalamakta İstemiyorum.

--------------- Ekleme ---------------

Arkjadaşlar. Sabahtan Beri Buna Uğraşıyordum. Sorun Versiyon Falan Değilmiş.
V40 Yükledim Gene Aynısını Yaptı.
Ama Bişey Dikkatimi Çekti. Benim Hafıza Kartındaki Yedekte Sorun Var. Yedeği Geri Alınca Wlan Hata Veriyor.
Ayrıca Menüdende 1 Öge Siliniyor.
Bende Formattan Sonra PC Suitdeki Mesaj Ve Rehber Yedeğini Geri Aldım Sadece. Ayarları Geri Almadım. Şu Anda Sorun Yok. Wlan A Bağlanıp Sözlük İçin Dil Bile İndirdim.

Aynı Sorunu Yaşayan Arkadaşlar Sakın Ayarları Geri Almasın.

Yardımcı Olan Arkadaşlarada Teşekkür Ediyorum.
 
Scudrox

Scudrox

Üye
produc kodunu deyiştirip öyle güncellemeyi dene forumda bu onuda bir çok anlatım var



tabiki hard formay atmadan düzelmez telefonun kendi hafızasında eski sürüm bilgileri vardır hard format atınca kendini tekrardan ROM(random only memory) den yükler tam anlamıyla yeni sürüme geçmiş olur ...

ben v40 yükselttikten sonra zaten format atmıştım 1 hafta sonra wlan problemi patlak verdi. az çok anlarız bu işlerden
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt