efeoglu_yusuf
Üye
5800 XM Wlan Zaten Kullanımda
Arkadaşlar. Bi Süre Önce Telefonuma Soft Format Attım. Formattan Önce Wlan Ağıma Girebiliyodum. Ama Şimdi Girdikten Sonra Bağlantı Kesildi Diyor. Ve Sanki Bi Program İnternete Giriyomuş Gibi Pil Simgesinin Yanında Wlan Bağlantı Simgesi Görünüyor. Ama Wlan Kısmında Hiç Bir Ağa Bağlı Değil. Tekrar Bağlanmayı Denediğimde İse "Wlan Zaten Kullanımda" Hatası Alıyorum. Telefonu Kapatıp Açıncaya Kadar Bağlantı Simgesi Gitmiyor.
Telefonu Bu Ay Aldım. Üzerinde V31 Var. Güncelleme Yapmadım.
Acil Yardım Edin Lütfen.
Telefonu Bu Ay Aldım. Üzerinde V31 Var. Güncelleme Yapmadım.
Acil Yardım Edin Lütfen.

