5800 XM versyon 31.0.008 hacklendi

ya arkadaslar ben 5800 v40 kullanıyorum ama hacleme işini yaptım lakin sunu diyor halada diyor ekranda öyle kaldı

unpacking file böyle diyor kalıyor birde iptal et secenegi var
 

ByOrkO

Üye
arkdşlar ltfen bi yardımcı olun unpacking exe files te kalıyor napmam lazm format atp tekrar denedm gene aynı yerde kalıyor bi yardm lütfen....

5800 XM Blue


RAR ŞİFRESİ SORANLARA: maxicep

--------------- Ekleme ---------------

bi yardm lütfen başarabilen arkdşlardan da rica ediorm unpacking exe files de kalıyor öyle iptalden bşka bişey yapamıyorum yardm tşkkrler...
 

tanerap

Üye
Kardeş Emeğine Sağlık anlatım Güzel Fakat telefonuma Hellox Programını kuramıorum
yuklenıor dıyor ve kalıyor işlem yapmıyor
 
Bence sertifikayı başkasından aldıktan sonra bu bir hack yöntemi değil.Zaten telefona yaptığımız bu işlem hack den çok "sertifikalandırma"diyebileceğimiz bir işlem.Nokia'nın bu sertifikaları verdiği online bir adresi olsaydı bu yöntemi deneyebilirdim ama verdiğin site bir çin sitesi ve çinlilere ne kadar güvenebileceğimi bilemiyorum burda 100 kişi birşey olmaz desede birgün o imei numaraları kullanıma sokulabilir ve başımız ağrıyabilir madem böyle bir kolaylık var neden sadece çinliler yapıyor?Nokia kendi telefonunun sertifikasını kendi dağıtırdı.Eğer biz bu telefonda bir program kullanıyorsak ve program kendini ispatlamış bir programsa zaten sertifika sorunu çıkarmadan rahatça yüklenir.Nitekim çoğu sağlam yazılmış program sorunsuzca yükleniyor yani bu programlara nokia tarafından izin verilmiş.Bana göre tüm hack işlemleri bu topicte olduğu gibi tehlikeli her ne kadar geçici bir kullanım kolaylığı sağlasada imei numaramın dünyanın diğer ucundaki çekik gözlü adamlarım elinde olması beni endişelendirir...
 

qxzzz

Üye
arkadaşlar helloox2.v2.02 programını telefona kurdum açtım "UNPACKİNG FİLES" diyo yani "DOSYALAR AÇILIYOR" diyor bekledim yaklaşık bi yarım saat hala aynı şekilde dosyalar açılıyor diyor ne yapmalıyım bu kadar uzun sürede açması normal mii ??? yardımcı olursanız sevinirim şimdiden tşk ederim
 

Ricochet

Üye
zaman tünelindenmi çıktınız hemşerim. versiyon 51 çıktı C6,N97 yazılımı 5800 e port edildi V60 çıkmak üzere.telefonu güncelleyin önce bi.
 
hacklemek kötü bişi diil bence şahsen telefon aldıgımda ilk işim hacklemek herkeze tafsiye ederim en azından başınız agırmaz.. teşekkürler

bende kullanıorum bu telefonu ama ne sertifkasına bişi yaptım nede hack yptm hc anlamıorum bunalr ne ya naısl yplır yrdm edermsnz ? (
 

Charade

Üye
v31 haa xD Hellox hack lemişti galiba v31 i xD gerci hic bişi degişmedi v52 geldi bi KS var gözle görünür degişiklik olarak xD
 

mardok

Üye
v31 bi v52 yükleyip sonuçlaı yazın
 

kerim063

Üye
aynı siteden başvuru yaptım tlefonumu klonladılar
 

orukm

Üye
dediklerini aynen yaptım gene sertifika hatası veriyo