5800 √ - X6 √ - Windows Phone [01.01.2013]

Sponsorlu Bağlantılar

ilkrucr

Üye
Arkadaşlar nasıl kuruluyor bu bilgi verebilir misiniz
 


Trojansacro

Üye
eline sağlık kardeş ama benim pc de ki virüs koruma programı kapanmiyor jaf ı virüs olarak algılıyor direk siliyor.YARDIM EDER MISIN
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
eline sağlık kardeş ama benim pc de ki virüs koruma programı kapanmiyor jaf ı virüs olarak algılıyor direk siliyor.YARDIM EDER MISIN
çalıştıra msconfig yaz başlattan virüs programının işareti kaldır sonra yaptığın ayarları uygula pc yeniden başlat bu kapanır tamamen virüs programı
 

Trojansacro

Üye
herşeyi kapattım yine olmuyo:S kurtulamıyom virüs programından:S yinede sağol
 

ilkrucr

Üye
Symbian Belle 3x4 Veya 4x4 Menü Düzeni Klasörünün İçindekiler Kopyalayalım... bunun yerine ne kopyalıcam?
 

ilkrucr

Üye
ovi gitti o nasıl düzelecek
 

lawless17

Üye
indirdiğim ofwlerden english lang dosyasını çıkartmaya çalıştım ama birtürlü beceremedim yardımcı olabilir misiniz ?
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
indirdiğim ofwlerden english lang dosyasını çıkartmaya çalıştım ama birtürlü beceremedim yardımcı olabilir misiniz ?
nfe ile rofs2 aç bekle paket tam açılsın sonra araçlara tıkla dil yöneticisine ing dili seç ve çıkart sonra bu yazılımın rofs2 seç nfe ile aynı şekil ekle
 

fuukan54

Üye
nasıl indiriliyor arkadaşlar sırasıyla açıklayabilir mi birisi
 

mkursadulusoy

Üye
win8 magaza varmı ? yani win8 rt için yazılan programları kullanabliyormuyuz? yoksa symbian tabanlı ve sadece gornum mu degistirildi? yani yine ovi magazaya mı talim?
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
zepkynear

zepkynear

Üye


ana sayfada flaşh dosyaları var onu indir kaf ile flaşhla telofona


- - - Eklendi - - -



tuş kilidi kapat mı? mandaldan kapatacaksın tuş kilidini




keşke ekli olsaydı ama neyse varmı bi nedeni? tkrar eline sağlık
 
Okan-1

Okan-1

Üye
Hakan kardeşim eline koluna sağlık ben belle olanını kullanıyorum ama bu da çok hoş duruyor hangisini tavsiye edersin aralarındaki fark sadece tema mı ? Tavsiyene göre kullanacağım kardeşim :)


- - - Eklendi - - -

Ya da bu tema nedir nasıl bulabilirim :)
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
Hakan kardeşim eline koluna sağlık ben belle olanını kullanıyorum ama bu da çok hoş duruyor hangisini tavsiye edersin aralarındaki fark sadece tema mı ? Tavsiyene göre kullanacağım kardeşim :)


- - - Eklendi - - -

Ya da bu tema nedir nasıl bulabilirim :)
teşekkürler kardeş. bu yazılım bellenin üzerine kurulmuştur sadece görsellik açısından farklıdır...
 


Üst Alt