Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
5800 √ - X6 √ - Windows Phone [01.01.2013]
Sponsorlu Bağlantılar
ilkrucr
Üye
Arkadaşlar nasıl kuruluyor bu bilgi verebilir misiniz
nfe ile rofs2 aç bekle paket tam açılsın sonra araçlara tıkla dil yöneticisine ing dili seç ve çıkart sonra bu yazılımın rofs2 seç nfe ile aynı şekil ekle
win8 magaza varmı ? yani win8 rt için yazılan programları kullanabliyormuyuz? yoksa symbian tabanlı ve sadece gornum mu degistirildi? yani yine ovi magazaya mı talim?
win8 magaza varmı ? yani win8 rt için yazılan programları kullanabliyormuyuz? yoksa symbian tabanlı ve sadece gornum mu degistirildi? yani yine ovi magazaya mı talim?
Hakan kardeşim eline koluna sağlık ben belle olanını kullanıyorum ama bu da çok hoş duruyor hangisini tavsiye edersin aralarındaki fark sadece tema mı ? Tavsiyene göre kullanacağım kardeşim
Hakan kardeşim eline koluna sağlık ben belle olanını kullanıyorum ama bu da çok hoş duruyor hangisini tavsiye edersin aralarındaki fark sadece tema mı ? Tavsiyene göre kullanacağım kardeşim