5800 √ - X6 √ - Windows Phone [01.01.2013]

Sponsorlu Bağlantılar

KinG Tornado

KinG Tornado

Üye
:tşk:
 
  • Beğen
Tepkiler: bayram yazıcı


virtuerdem8

virtuerdem8

Üye
hakan kardeş eline sağlık sen böyle devam edersen bu telefon ömürlük kalacak bende heralde :)
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi

emreferahli

Üye
arkadaşlar ben bunu indirdim telefonumda 5800. Fakat telefon bunu yüklemiyo ''Açılamıyor, dosya türü desteklenmiyor'' diyor. Birisi kurulumu hakkında yardım edebilir mi?
 

poyo34

Üye
arkadaşlar ben bunu indirdim telefonumda 5800. Fakat telefon bunu yüklemiyo ''Açılamıyor, dosya türü desteklenmiyor'' diyor. Birisi kurulumu hakkında yardım edebilir mi?

telefonuna jaf ile kuracaksın forumda jaf ile cfw yükleme diye araştır
 

emreferahli

Üye
RM-356 klasörünün içine atacağım ''Symbian Belle 3x4 yada 4x4'' programını nereden bulucam, indirdigim linkte böyle birşey bulamadım, indirmek için link atar mısınız. Bi bu kaldı yapamadıgım. Lütfen yardım
 

poyo34

Üye
RM-356 klasörünün içine atacağım ''Symbian Belle 3x4 yada 4x4'' programını nereden bulucam, indirdigim linkte böyle birşey bulamadım, indirmek için link atar mısınız. Bi bu kaldı yapamadıgım. Lütfen yardım

konunun başındaki linkten indirdiğin dosyada 3x4 yada 4x4 hangi menü düzenini istiyorsan onu Rm-356 klasörünün içine atacaksın
 

emreferahli

Üye
ya kardeş onu anladım. indirdigim linkte 3x4 yada 4x4 menü düzeninden hiç bir şey inmemiş, yok yani klasörde. onun özel linki varsa atar mısın? (Rm-356'nın içine atılacagını biliyorum ama atacagım 4x4 teması yok)
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
ya kardeş onu anladım. indirdigim linkte 3x4 yada 4x4 menü düzeninden hiç bir şey inmemiş, yok yani klasörde. onun özel linki varsa atar mısın? (Rm-356'nın içine atılacagını biliyorum ama atacagım 4x4 teması yok)
bu konunun ana başlığnda koyduğum linkteki dosyaları indir görüceksin 3x4 ve 4x4 ü
 
virtuerdem8

virtuerdem8

Üye
kardeş bu topbar sürekli kendini kapatıyo niye böyle oluyo? düzelmez mi bu ?
 
afacancocukk

afacancocukk

Üye
Cfw'yi yükledikten sonra telefon pc suite modunda bağlanmıyor yardımcı olurmusunuz.
 

lawless17

Üye
cfw muhteşem yalnız benim için tek eksik ingilizce dil desteğinin olmaması bunu getirebilme ihtimalimiz var mı ? ben kendim yapabilir miyim ?
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
cfw muhteşem yalnız benim için tek eksik ingilizce dil desteğinin olmaması bunu getirebilme ihtimalimiz var mı ? ben kendim yapabilir miyim ?
teşekkürler... nfe ile dil ekleyebilir çıkartabilirsin...
 

mtncelik

Üye
eline sağlık batarya boşaltmazsa çok güzel son tuğra vardı batarya canavarı bunu yükledim şimdilik sıkıntı yok real player bulamadım sadece

- - - Eklendi - - -

şu anda hafıza dolu uyarısı verdi varmıdır çaresi 80 mb boş tel hafızası
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
eline sağlık batarya boşaltmazsa çok güzel son tuğra vardı batarya canavarı bunu yükledim şimdilik sıkıntı yok real player bulamadım sadece

- - - Eklendi - - -

şu anda hafıza dolu uyarısı verdi varmıdır çaresi 80 mb boş tel hafızası
teşekkürler güle güle kullan... real player için ayarlar/telefon/ uygulama ayarları/ realp player... yazılımı attıktan sonra hard format atıp hafıza kartını biçimlendirdinmi? ayrıca arka planda çalışan uygulamalar ram i yer
 


Üst Alt