Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
teşekkürler ne mutlu bana sizlere yararlı birşey yapabiliyorsam güle güle kullanın...
emreferahli
Üye
arkadaşlar ben bunu indirdim telefonumda 5800. Fakat telefon bunu yüklemiyo ''Açılamıyor, dosya türü desteklenmiyor'' diyor. Birisi kurulumu hakkında yardım edebilir mi?
arkadaşlar ben bunu indirdim telefonumda 5800. Fakat telefon bunu yüklemiyo ''Açılamıyor, dosya türü desteklenmiyor'' diyor. Birisi kurulumu hakkında yardım edebilir mi?
arkadaşlar ben bunu indirdim telefonumda 5800. Fakat telefon bunu yüklemiyo ''Açılamıyor, dosya türü desteklenmiyor'' diyor. Birisi kurulumu hakkında yardım edebilir mi?
RM-356 klasörünün içine atacağım ''Symbian Belle 3x4 yada 4x4'' programını nereden bulucam, indirdigim linkte böyle birşey bulamadım, indirmek için link atar mısınız. Bi bu kaldı yapamadıgım. Lütfen yardım
RM-356 klasörünün içine atacağım ''Symbian Belle 3x4 yada 4x4'' programını nereden bulucam, indirdigim linkte böyle birşey bulamadım, indirmek için link atar mısınız. Bi bu kaldı yapamadıgım. Lütfen yardım
konunun başındaki linkten indirdiğin dosyada 3x4 yada 4x4 hangi menü düzenini istiyorsan onu Rm-356 klasörünün içine atacaksın
emreferahli
Üye
ya kardeş onu anladım. indirdigim linkte 3x4 yada 4x4 menü düzeninden hiç bir şey inmemiş, yok yani klasörde. onun özel linki varsa atar mısın? (Rm-356'nın içine atılacagını biliyorum ama atacagım 4x4 teması yok)
ya kardeş onu anladım. indirdigim linkte 3x4 yada 4x4 menü düzeninden hiç bir şey inmemiş, yok yani klasörde. onun özel linki varsa atar mısın? (Rm-356'nın içine atılacagını biliyorum ama atacagım 4x4 teması yok)
teşekkürler güle güle kullan... real player için ayarlar/telefon/ uygulama ayarları/ realp player... yazılımı attıktan sonra hard format atıp hafıza kartını biçimlendirdinmi? ayrıca arka planda çalışan uygulamalar ram i yer