5800 √ - X6 √ - Windows Phone [01.01.2013]

Sponsorlu Bağlantılar

kemalulu3737

kemalulu3737

Üye
biliyorum orjinalindede böyle fakat renkler pastel boya gibi yada fosforlu gibi olacağına daha koyu ve aynı zamanda parlak bir görümünde olsa çok daha hoş olurdu. yapalabilirliği nedir acaba?
 


haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
Abi yazılım süper şu şebeke simgesi kalkınca üst menüler kalkmasa süper olur aslında :)
Bide sürüklemeli tuş kiliti yakışmış CFW ye :)
teşekkürler... şebeke iconunu kaldırsam üst menüler yok olucaktı ancak bu kadar oldu kardeşim


- - - Eklendi - - -

biliyorum orjinalindede böyle fakat renkler pastel boya gibi yada fosforlu gibi olacağına daha koyu ve aynı zamanda parlak bir görümünde olsa çok daha hoş olurdu. yapalabilirliği nedir acaba?

sarı yapmıştım daha güzeldi ama temaya uysun diye maviye çevirdim... editlemen lazım mifleri


- - - Eklendi - - -

Arkadaşım güzel birde bi sonraki güncellemede buradaki saati kullanırsan iyi olur.

desk clock uygulamasını kur gelir saat :)
 
ersdfqweasdzx

ersdfqweasdzx

Üye
Hakan abi saatlerin skinlerini paylaşıyorum konuya ekle istersen indirip kursun isteyen :)
 

hbaran01

Üye
Yeni yıl hediyen eline
koluna sağlık mutlu yıllar hakan
 
xdevil

xdevil

Üye
ellerine sağlık güzel olmuş ama şu belle topbarı kullanmasan harika olurdu onu nasıl çözebilirım ? Şebeke ve batarya ikonlarini nasıl görünür yapabilirim ?
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
ellerine sağlık güzel olmuş ama şu belle topbarı kullanmasan harika olurdu onu nasıl çözebilirım ? şebeke ve batarya ikonlarini nasıl görünür yapabilirim ?
temayla alakali başka bir tema kullan geri gelirler
 
aalpeer01

aalpeer01

Üye
hangi ara yaptın bunu telefon yok demiştin hergün mesajları okuyorm acaba birşey yazdı mi diye fp4 te ki ümidimi kesmştim açıkçası eline sağlık teşekkürler ılk fırsatta denicem
 

ca_sus

Üye
hakan kardeşim bunu güncelleme yi düşünüyormusun sanki biraz düzeltilmeye ihtiyacı var gibi fp4 belle süper onun gibi final düşünüyor musun
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
hangi ara yaptın bunu telefon yok demiştin hergün mesajları okuyorm acaba birşey yazdı mi diye fp4 te ki ümidimi kesmştim açıkçası eline sağlık teşekkürler ılk fırsatta denicem
arkadaş aldı telefon getirdi benim telefonumu yaptım bende. rica ederim kardeşim


- - - Eklendi - - -

hakan kardeşim bunu güncelleme yi düşünüyormusun sanki biraz düzeltilmeye ihtiyacı var gibi fp4 belle süper onun gibi final düşünüyor musun

şuanlık hayır ama ilerde güncelleme olabilir.. bu aralar çok cfw yaptım valla kafam patladı artık...
 

aled12

Üye
kardeşim şu kamera kullanılıyor hatasının ccözümü varmı
 
PremiumWork

PremiumWork

Üye
Güzel olmuş :tşk:
 

Smooch

Üye
Dün gece kurdum ve cfw ye hayran kaldım. Üstad ellerine sağlık harika bir çalışma. Başarılarının devamını dilerim..
 
ByKatre

ByKatre

Üye
İndiriyorum :oke:
 


Üst Alt