5800 √ - X6 √ - Windows Phone [01.01.2013]

Sponsorlu Bağlantılar



aled12

Üye
üstad symbiyan fp4 mü bu mu daha iyi
 
Jomolocco

Jomolocco

Üye
tebrik etmek gerekir guzel calisma
 

Smooch

Üye
Beklemedeyim :))
 
hikmet366

hikmet366

Üye
SAAt Tam 00:00 Da Yüklenmesse Link Yıkarım bu Sayfayı haberiniz olsun :nono:
 
ConnorKenway

ConnorKenway

Üye
sağolasın kardeş şuan tele indiriyorum yarın atcam flashı
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
linkler eklenmiştir
 
bbeerrkkaann

bbeerrkkaann

Üye
indirmeye başladım kardeş güzele benziyor :tşk:
 

aled12

Üye
üstad bir cevap
Versen bumu iyi yoksa yoksa
sybian belle fp4 mü
 

aled12

Üye
deneyiimbakalım
 

leventgaat

Üye
ben yükledim görsellik olarak çok güzel olmuş değişik ikonlar .çok tatlı duruyor. eline sağlık.yanlız 15 dakikadır bekliyorum.hattım gelmedi pil ve hat göstergesi yook.bu nedendir acaba.emeğin için teşekkürler....
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
ben yükledim görsellik olarak çok güzel olmuş değişik ikonlar .çok tatlı duruyor. eline sağlık.yanlız 15 dakikadır bekliyorum.hattım gelmedi pil ve hat göstergesi yook.bu nedendir acaba.emeğin için teşekkürler....

ana başlıkta ekte topbar verdim onu indir kur
 

aled12

Üye
indirmiş bulunuyorum yarın kurarım inşallah eline sağlık
 

rapsy_09

Üye
Dostum kurdum eline emegine sağlık.Ama belle daha iyi gibi geldi bana
 
hikmet366

hikmet366

Üye
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
indirmiş bulunuyorum yarın kurarım inşallah eline sağlık

rica ederim


- - - Eklendi - - -


ewet ama hakan kardeş bunu windows phone neyi 1 2 ay düşünseydi güzel tasarlardı %100 acele oldu bu cfw

ewet görsellik açısından çok eksikleri var bunun bende farkındayım yılbaşı hediyesi olarak aceleyle anca bu kadar yetiştirdim


- - - Eklendi - - -

Dostum kurdum eline emegine sağlık.Ama belle daha iyi gibi geldi bana

bellenin yeri ayrıdır :)

 
ersdfqweasdzx

ersdfqweasdzx

Üye
Abi yazılım süper şu şebeke simgesi kalkınca üst menüler kalkmasa süper olur aslında :)
Bide sürüklemeli tuş kiliti yakışmış CFW ye :)
 
bbeerrkkaann

bbeerrkkaann

Üye
Arkadaşım güzel birde bi sonraki güncellemede buradaki saati kullanırsan iyi olur.
 


Üst Alt