5800 Video çözünürlüğü (yardım)....

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

legendko

Üye
    Konu Sahibi
5800 Video çözünürlüğü (yardım)....
Evet arkadaşlar..5800 kullanıcısıyım ve arkadaşımda da 5800 var 3 ay arayla aldık telefonları.Neyse...Onun bilgisayarından kendi telefonuna WMV formatında bi film attık..Onun telefonundan da bnm telefona aynı filmi bluetooth ile attık.Onun telefonunda film ayna gibi iken benim telefonda filmdeki adamların yüzü bile belli değil. bide arkadaşın telefonun hafızası dolu bnm bos. kasma fln değil yani.Çözünürlüğü mü kötü anlayamadım bi yardımcı olursanız cok sevinicem..Ayrıca biraz yeniyim telefonda..Anlayabileceğim şeyler yazarsanız cok memnun olucam..Şimdiden teşekkürler...

----------Eklendi @ 13:18:49 ---------- Yazıldı @ 12:29:51 ----------

Lütfen..yok mu bi yardım?
 


pomak2010

pomak2010

Üye
arkadaşım sorun büyük ihtimal video çözünürlüğü ile ağlakalı olabilir sen o filmin formatını Format Factory adlı programla değiştir ama 3gp yapıp en yüksek olan çözünürlüğü seç bide öyle dene bu arada link: linkten indir yükle programı kur masaüstünden gir video ya tıkla sonra 3gp ye tıkla çıktı ayarına gir.ordan
352×288 MPEG4 ayarını seç bir öyle dene sonucu yaz bn senin konunla yakından ilgileniceğim.
 

legendko

Üye
    Konu Sahibi
kardeş verdiğin likten indirirken yarım kalıyo.. kesiliyo.. bende hamster video converter var ordan değiştiriyorum dosya türünü.. bendeki program olurmu?
 
pomak2010

pomak2010

Üye
tmm 5-10 dk bekle bn yeni bir link atıcaam

----------Eklendi @ 13:54:29 ---------- Yazıldı @ 13:53:19 ----------

al link
 

legendko

Üye
    Konu Sahibi
yine kesildi yarıda :S
bu ne ya anlamadım bi türlü

----------Eklendi @ 13:57:14 ---------- Yazıldı @ 13:56:37 ----------

hamster video converterden olur mu acaba?
 
anılbaran

anılbaran

Üye
format factory indir dostum .en iyisi o .
 

legendko

Üye
    Konu Sahibi
ya linkleri tıklıyorum yarıda kesiliyo indiirken.. kesildi yazıo :S

----------Eklendi @ 14:24:47 ---------- Yazıldı @ 13:59:12 ----------

ohhh İndirdim sonunda format factory.. simdi ne yapmam gerekiyor??
 

Kedi Yavrusu

Üye
format factory'de 3gp 352x288 seçersen o filmin kalitesi her türlü tırt olur. Total video converter indir, filmi sürükle, gelen ekrandan nokia'yı seç, s60v3 mp4'ü seç (en üstteki), daha sonra anahtar simgesine tıkla, üstten video ayarlarına gel, çözünürlüğü custom'a tıklayıp 640x360 olarak ayarla.
 

legendko

Üye
    Konu Sahibi
hmm
mp4 yapmıstım önce pek bişe deişmedi..çözünürlüğü 640*360 yapmadım
 

Kedi Yavrusu

Üye
çözünürlüğü 640x360 yapmazsan video kare kare görünür ayrıntıları yüzleri falan pek net göremezsin.
 
pomak2010

pomak2010

Üye
evt kedi yavrusu arkadasın dediğini arkadaşın 5800 da denedim sonuç başarılı sen bi arkadaşın dedeğini dene bklm
 

legendko

Üye
    Konu Sahibi
bi deneyeyim, inşallah olur..

----------Eklendi @ 13:35:08 ---------- Yazıldı @ 13:25:06 ----------

Ya lanet olsun şimdi de ''medya klibi açılamıyor'' diyor ya.. Dediğiniz gibi yaptım medya klibi açılamıyor :S
 

legendko

Üye
    Konu Sahibi
bi yardımcı olan yokmu
 
pomak2010

pomak2010

Üye
büyük ihtimal telefon o çözünürlüğü kaldırmadı bide 3gp olup en yüksek çözünürlüğü seç bakalım öyle dene:turkiye::gun1::horse::konus::oha::bakim::destere::dance::sukur:
 
Kum-Adam

Kum-Adam

Üye
format factory en iyisi o hemde ücretsiz
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt