laveled
Üye
size sonsuz katılıyorum
ekran ısınmasınıda ekleseydiniz tam olacaktı.
ekranda pek ısınma yok ama batarya ısınıyor
size sonsuz katılıyorum
ekran ısınmasınıda ekleseydiniz tam olacaktı.
evet haklısın ben de şimdi nsu ile yapıcam..dostum ztn wi-fi ile güncelleme de 5 yada 6mb lık bir yama indirir dediğin gibi her zaman pc üzerinden NSU ile güncellemek çok daha temiz bir güncelleme yapılmasını sağlar bu aynı şey gibi içinde belirli bir özelliği olmayan bir oyuna sonradan yama yapmak gibi birde içinde o özelliğin olduğu tıkır tıkır oynanabilen bir oyun var![]()
evet haklısın ben de şimdi nsu ile yapıcam..

Aynen Katılıyorum V50 yükledikden sonra bende de aynısı olmaya başladıv50 kötü özellikleri=sensör kafayı yedi, şarjı hemen bitiyor,intenet tarayıcısı kitleniyor

