Arkadaşlar benim bir sorum olacak *#0000# yapınca çıkan sürüm numaram 31.101.000 gibi birşey yani 40 değil ancak software updater ile güncelleme arattığımda yeni güncelleme yoktur diyor. Daha 1 hafta oldu teli alalı acaba zaten v40da benmi anlayamıyorum. kinetik scrooling falan nedir tam bilemiyorum ama ev ekranı falan gayet güzel. Kafayı yemek üzreyim yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler.