5800 v40 çıkmıştır..

Sponsorlu Bağlantılar

rugzonuksoc

Üye
gzl gerçekten işe yarıyor ((:
 


atahan0014

Üye
yaw ben nemesisden eski kodumu yazaamıyorum error yazıyo
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
ilk sayfada nemesisle hata alındığında ne yapılacağını söyledim..
 

atahan0014

Üye
saol birader buldum
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
tamam..
 

atahan0014

Üye
ben bişey daha sorcam v40 yaparken 0587676 kodunu kullandım ama benim tel kırmızı.kırmızının kodunu daha sonra buldum acaba kırmızının kodunu yazıp tekrar v40 yapablir miyim yoksa v41 i mi bekliyim
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
nemesisle tekrar o kırmızı kodunu kaydet yeniden yükle..
 

atahan0014

Üye
kodu değştirdim ama yine v40 gözüküyo
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
tabii ki v40 gözükecek aşağıda yeniden yükle çıkması gerekiyor..
 

atahan0014

Üye
çıkmadı
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
o zaman v40 a devam..yaa aslında navi kodu daha iyi bol bol navigasyon yaparsın..
 

atahan0014

Üye
:D orası öle
 
kea_

kea_

Üye
Arkadaşlar benim bir sorum olacak *#0000# yapınca çıkan sürüm numaram 31.101.000 gibi birşey yani 40 değil ancak software updater ile güncelleme arattığımda yeni güncelleme yoktur diyor. Daha 1 hafta oldu teli alalı acaba zaten v40da benmi anlayamıyorum. kinetik scrooling falan nedir tam bilemiyorum ama ev ekranı falan gayet güzel. Kafayı yemek üzreyim yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler.
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
ilk sayfada nemesisle nasıl kod değiştirilip güncelleştirileceğini anlattım orayı okursan ve adım adım uygularsan yaparsın..
 

electrosolo

Üye
nadir kardeş benim acil bulmam lazım sorunu çok büyük bi problem bi yanıt versen ya.
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
sorunun nedir?
 

electrosolo

Üye
telefonu kapattığım zaman ilk seferinde açılmıyor güncellemeyi yaptım herşey güzel tamam oluyo problem yok hard formatta attım ama telefonu kapattığında 3.de açılıyor anca nokia geliyor gidiyor sonra 3.de anca açılıyo ben harici 3 kişiye daha versiyon attım onlardada aynı problem.
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
hafıza kartını çıkarıp açtın mı? o sorun veriyor..onu biçimlendir..
 

electrosolo

Üye
kesin hafıza kartımıdır nadir kardeş 7 gb a yakın garmin felan filan bir sürü şey felan varda
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
%99 ondan kaynaklanıyor..uyumsuz programlar yapıyor onu..
 


Üst Alt