gemlikua96
Üye
ilk sayfada verilen dil kodlarından güncellersen ingilizce olmaz..
Zahmet olmassa bana biraz daha açarmısınız fun club filan benim kafam iyice karıştıı

ilk sayfada verilen dil kodlarından güncellersen ingilizce olmaz..

birşey değil canım..
şuan telefonda 31.0.101 sürümü mevcut bu en son sürüm mü yoksa yeni çıktı mı nokia software dan güncelleme yapmaya çalışıyorum en son sürüm mevcuttur diyor



..............ilk sayfa 9.mesaja bakarak yap yeni sürüm var v40http://www.maxicep.com/symbian-destek/5800-5530-ve-n97-fun-club-256524.html
buranın da ilk sayfasında var nemesisle nasıl kod değişeceğini anlattım..



pil ömründen tasarruf biraz benimki hızlandı..evkranı değişti kinteik scroll eklendi aşağı yukarı dediğin olay tuş kilitli iken aramalarda ve alarmlarda ıphone sitli cevaplama kapatma eklendi
v 40 yukledım ama telefonum kırmızı kırmızı temayı nasıl bulurum??
