5800 v40 çıkmıştır..

Sponsorlu Bağlantılar



ulaş2626

Üye
ilk once usb kablosu cikartilir cihaz kapatip acilir bu arada pc de görev yöneticisinde nokia ile ilgili islemlere son verilir örnegin (NclRSSrv.exe, NclUSBSrv.exe, NokiaMserver.exe, ServiceLayer.exe, nokiaaserver.exe, NokiaOviSuite.exe) bu işlemler sonlandırılır sonra telefona usb kablosu takılır telefonun ekraninda pc suite ye tiklanir sonra Nokia Software Updater acilir ve tekrar denenir %100 yeni yazılım yüklenir... (j0ebaris ve Morgenstern

--------------- Ekleme ---------------

bu söylenen işlemleri sonlandırıyorum bazıları bir süre sonra otomatik geri geliyor lütfen yardım edin
 
knlr

knlr

Üye
şu an güncelleştirmeyi yapıyorum, product koduma göre daha güncelleme çıkmamıştı fakat nss programı değiştirdikten sonra nokia software updater güncellemeyi buldu ve yüklüyor. nokia software updater windows 7 64 bit de çalışmıyor ama compebilityden xpsp3 olarak ve admin olarak çalışıtırdığınızda yükleniyor...
kullandıktan sonra update ilede ilgili yorumumu yazacağım.

ps:verilen product codeları türkçe dil kodları arkadaşlar renge göre değiştirdiğinizde ingilizce ve başka dil olmaz.

--------------- Ekleme ---------------

Kinetik scroll mesajlarda,resimlerde,müzklerde ve rehberde gayet başarılı, fakat menüde de olsa süper olurdu.
onun dışında bir ovi ile ilgi bir kaç yenilik geliyor ama daha önceden ovi updatedini yaptığım için ben tam olarak anlayamadım.
yavaşla veya az algılama söz konusu değil. Beklediğim kadar olmasa da şuan yeterli buldum.
nacizane fikrimdir.

--------------- Ekleme ---------------

+ telefon ayarları diye bir menü gelmiş.
gerekli mi gereksiz mi karar vermedim
 

ulaş2626

Üye
benim 5800 pc den güncellerken devamlı olarak cihaz kurtarma sayfası veriyor.bunun nasıl düzeltileceğinide kimse bilmiyor yada paylaşmıyor.:nono:
 
..UfukcaN..

..UfukcaN..

Üye
sistemsel problem başka bilgisayarda dene
 

ulaş2626

Üye
teşekkürler

--------------- Ekleme ---------------

phoenix ile firmware yi yükleyip deniyim birde inşallah olur
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Arkadaşlar windows 7 de sorunsuz yükleniyor..driver desteği win 7 de daha iyi biliyorsunuz driverları netten otomatik buluyor o yüzden sorun çıkmıyor..
 
cabbar100

cabbar100

Üye
Günaydın arkadaşlar. Nadir hocama katılıyorum XP SP3de durmadan yeniden deneyin ekranı gelip duruyordu NSUda. Sırf bu iş için Win7 kurdum ve ilk denememde hallodu. Nadir moderatörümüze kesintisiz desteği için ne kadar teşekkür etsem azdır :oke:
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
şimdi bazı arkadaşlar onun için win 7 mi kuralım diyecekler ama çektiğiniz sıkıntı daha çok ayrıca telefonunuzun bozulma ihtimali daha yüksek..
 

ozcan.22

Üye
çok teşekkürler. sayende güncelleştirebileceğim. kodu eğiştirmeden olmuyormuş.:oke:
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
birşey değil canım..
 
gemlikua96

gemlikua96

Üye
birşey değil canım..

Nadir abi ben telefonu 2 hafta önce aldım :D şuan telefonda 31.0.101 sürümü mevcut bu en son sürüm mü yoksa yeni çıktı mı nokia software dan güncelleme yapmaya çalışıyorum en son sürüm mevcuttur diyor :D :D :ehe:ehe:ehe
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
buranın da ilk sayfasında var nemesisle nasıl kod değişeceğini anlattım..
 
gemlikua96

gemlikua96

Üye
buranın da ilk sayfasında var nemesisle nasıl kod değişeceğini anlattım..

kusura bakmayın geç olsada anladım çok teşekkürler :D :ehe :ehe

--------------- Ekleme ---------------

denedim güncellemeye başladım turkey black kodunu yazdımm olduu çok teşekkürler nadir abi süpersin :D

--------------- Ekleme ---------------

Yeni sürümün farkları nedir ben anlayamadım bi tema değişmiş bide menüler aşağı yukarı kayıyor :D
 
..UfukcaN..

..UfukcaN..

Üye
evkranı değişti kinteik scroll eklendi aşağı yukarı dediğin olay tuş kilitli iken aramalarda ve alarmlarda ıphone sitli cevaplama kapatma eklendi

--------------- Ekleme ---------------

evkranı değişti kinteik scroll eklendi aşağı yukarı dediğin olay tuş kilitli iken aramalarda ve alarmlarda ıphone sitli cevaplama kapatma eklendi
pil ömründen tasarruf biraz benimki hızlandı..
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
ya Ufukçuğum kusura bakma bu ekranın aşağı yukarı kaydırılması nerde var? ben biraz İphone alıştım ya onun gibi dğil..menü kaydırma nere bulamadım bir türlü?
 
thekorhan

thekorhan

Üye
v 40 yukledım ama telefonum kırmızı kırmızı temayı nasıl bulurum??
 

bulsobuls

Üye
daha yenıyım.. beniim tel mavi bunun ıcın hangı kod lazim bide garantiden cıkarmı bunu yapınca?
 


Üst Alt