5800 v40 çıkmıştır..

Sponsorlu Bağlantılar

layah_tserep

layah_tserep

Üye
ya ben yukledım güncellemeyi ama navigatör kadunu yazmıştım bunu tekrar Xm red olarak nasıl değiştiricem yardım edin lütfen..
 


yufrii

Üye
ben nsu da guncellestırmeye calısıorum ama cıhaz yazılımı guncel dıo baska nasıl guncelleme yapabılır yardımcı olabılırmısın ?
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
yukarda linki verdim ilk sayfada nemesis suite var onunla dil kodlrı var onlardan birini seçip güncelleyebilirsiniz..
 

yufrii

Üye
tesekkurler bı denıyım
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
tamam oraya bak..özellikle navi kodunu kullan..
 
layah_tserep

layah_tserep

Üye
nadir abi sağol. ya bide sensörlü oyun önerebilirmisin bna
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
canım oyunlar bölümüne bak..hiç bilmiyorum..pek oyun oynamam açıkçası..
 
barabar

barabar

Üye
ArkadaşLar yükLediğimde boyle bi hata alıyorumm yardımcı olabilecek varmı? :( resimde gösteriliyor?
 
sercan_54_54

sercan_54_54

Üye
ArkadaşLar yükLediğimde boyle bi hata alıyorumm yardımcı olabilecek varmı? :( resimde gösteriliyor?
arkadasım cihazı usb den çıkar usb kablosunu pcdende cıkar sora teli aç yeniden dene bnde aldım bu hatayı ama öle oldu heralde herkes almıştır... merak etme telin açılıo bişi olmuo..
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
bu tür sorunlar her zaman yaşanır..
 
barabar

barabar

Üye
bi türlü yapamadım :( 2 qündür uqrşyorum ..
 
barabar

barabar

Üye
hocam siz bana ne yapmam qerektiqimi anLatrsanız daha iyi olur asLında ?
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Nokia Software Updater ı pc ye indirip kur..yalnız daha önceden pc suite ile telefonu pc ye tanıtmış olman gerekiyor..yani driverlar yüklü olmalı ki sorun çıkmasın..nokia updater ı çalıştırıp telefonu usb ile pc suite modunda tercihlerden genel modunda takıp updater ile güncelleyeceksin..
 
barabar

barabar

Üye
hmm galiba sorun pc de PC SUİTE nin oLmamaSı ?
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
evet onu kur..telefonun driverları yüklensin..
 

sweet_dj

Üye
slm arkadaşlar uptadenin çıkması çok gzll peki türkçemi kuran arkadaşlar varsa acil beklyorum şimdiden tşklerrrrrr
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
slm arkadaşlar uptadenin çıkması çok gzll peki türkçemi kuran arkadaşlar varsa acil beklyorum şimdiden tşklerrrrrr
kardeşim tabii dil kodu Türkçe ise Türkçe olur..sen pilin altında yazan 7 haneli kodu söyle biz de Türkçe mi değil mi söyleyelim..
 

sweet_dj

Üye
uzun rakamlar var ama 7 rakamın arasına ; işaretini koymuşlar ve o rakmda şöyle:0670573 çok tşkler
 


Üst Alt