5800 v40 çıkmıştır..

Sponsorlu Bağlantılar

Denibo

Üye
versiyon yükseltince garanti kapsamından çıkıyormu ? ayrıca versiyonu yükselttik diyelim rom patcher yani telefonun hack mevzusuda gidiyormu ? ve hard formatı hafıza kartı içindeykenmi atıcaz ?
 


ylmz.fatih

ylmz.fatih

Üye
@petrucci82
Soft Format attım değişen olmadı. Bi eksiğim o kalsın sorun değil. Hızı da yeterli...


@Denibo
Telefonu hackliyken güncelleteceksen sadece sen güncelle eğer Nokia Club'a gidip yaparsan telefonunu güncellemiyorlar çünkü Hacklemek garanti dışı kalma sebebidir. Hack mevzusu güncelleme yapınca gidiyor mu bilmiyorum. XSign ile sertifikalama yapıyorum ben Hello Ox'u telefonuma garanti bitince sokmayı planlıyorum.
 
çağlar23

çağlar23

Üye
ben yaptım arkadaslar direk NSU DAN NOKİA SOFTWARE UPDATER DAN DİREK GÜNCELLEMEYİ BULDU YÜKLEDİ HİÇ BİŞE YAPMADIM KENDİSİ YAPTI BİTİRDİ :yuru:evet:

URL=http://img685.imageshack.us/i/nokiagncelleme.png/][/URL]

--------------- Ekleme ---------------

ben yaptım arkadaslar direk NSU DAN NOKİA SOFTWARE UPDATER DAN DİREK GÜNCELLEMEYİ BULDU YÜKLEDİ HİÇ BİŞE YAPMADIM KENDİSİ YAPTI BİTİRDİ :yuru:evet:

 
layah_tserep

layah_tserep

Üye
navigatör temasını nasıl sound wave yapıcam.. bde hard formatı nasıl atcaz. yardım edin lütfen
 
ylmz.fatih

ylmz.fatih

Üye
Tamam Kinetik Kaydırma Olmuş ben farklı bir şekilde denediğim için başaramamışım şimdi farkettim :) Soft Formatın da etkisi olabilir sonuçta oldu.
 
Progressivity

Progressivity

Üye
hacklemek telefonu garanti dışı bırakmaz benim telefonum hackliyken gitti garantiye ama hiç birşey olmadı 1 e 1 değişim yapıp yenisini aldım hem de
 

Denibo

Üye
aynen hackli diyoruzda bişe yapmıoruzki sadece bi program yüklüyoruz rompatcher açıp kapıyoruz bncede garantide sorun çıkcagını sanmıyorum ama hackliyken nasıl v40 yüklicem ?
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
aynen hackli diyoruzda bişe yapmıoruzki sadece bi program yüklüyoruz rompatcher açıp kapıyoruz bncede garantide sorun çıkcagını sanmıyorum ama hackliyken nasıl v40 yüklicem ?
telefona hard format at yüklenir..
 
_gambit_

_gambit_

Üye
bende yeni sürüm yok diyor. NSU 1.8.10 tr acaba benim nsu nun sürümümü eski

He bide telefon hackli acaba ondanmı
 

Denibo

Üye
hard format için kırmızı yeşil kamera tuşu ve açma kapama tuşu sanırım hard format attıktan sonra tüm programlar müzikler vs. gidecekmi ? ayrıca v40 olduktan sonra tekrar rompatcher ı yükleyebilcekmiyim Nadir bey
 
_gambit_

_gambit_

Üye
hard format sadece telefon hafızasını siliyor hafıza kartından hiç bişey silmez.Telefon hafızasını sildiği için kurduğun program temalarda yüklü olmicak
 
Progressivity

Progressivity

Üye
hard format için kırmızı yeşil kamera tuşu ve açma kapama tuşu sanırım hard format attıktan sonra tüm programlar müzikler vs. gidecekmi ? ayrıca v40 olduktan sonra tekrar rompatcher ı yükleyebilcekmiyim Nadir bey


v40 için rompatcher çıkmadı daha bekleyeceksiniz
 

Denibo

Üye
mevcut versiyonumu v30 fakat en son sürüm mevcut güncelleştirme gerekmiyor diyor :S
 
erkantan2000

erkantan2000

Üye
DENİBO: buradaki arkadaşlarda Lütfen Forumu OKU diyor....
 
UltiCode

UltiCode

Üye
ya arkadaşlar bu flash nedir?
 
Progressivity

Progressivity

Üye
hangi flash ama telefonun yazılımı olan flash mı internet tarayıcılarında birçok web sayfasının eklentilerini destekleyen adobe un flash eklentisi mi ? hangini merak ediyorsun sen ?
 
UltiCode

UltiCode

Üye
telefon yazılımı olan kardeş
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
telefonun kullandığı yazılım ona hem flash deniyor hem firmware deniyor..pc nin işletim sistemi gibi..
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
birşey değil..
 


Üst Alt