

telefona hard format at yüklenir..aynen hackli diyoruzda bişe yapmıoruzki sadece bi program yüklüyoruz rompatcher açıp kapıyoruz bncede garantide sorun çıkcagını sanmıyorum ama hackliyken nasıl v40 yüklicem ?
hard format için kırmızı yeşil kamera tuşu ve açma kapama tuşu sanırım hard format attıktan sonra tüm programlar müzikler vs. gidecekmi ? ayrıca v40 olduktan sonra tekrar rompatcher ı yükleyebilcekmiyim Nadir bey
anladım kardeşim sağolasıntelefonun kullandığı yazılım ona hem flash deniyor hem firmware deniyor..pc nin işletim sistemi gibi..

