5800 RM-356 v51.0.006 HACK+MODİFİYE FW TR

Sponsorlu Bağlantılar

sadretdin15

sadretdin15

Üye


kardeş bu resimde yapıyorum OK'a tıklıyorum ama işlem olmuyo yani USE INI seçili kalmıyo....

Olmadı bi türlü yaa...
 


m219c

Üye
BeyLEr 5800 için hacLeme BiLen VarSA benİ EkLesin LüTFeN. [email protected]

--------------- Ekleme ---------------

Slm ArkaDAşLar 5800 Giri İçiN HaCLeMe ProGRaMı Bilen UlaŞaBilir mi msn ne adrEsim [email protected] TşkLer.
 

wolkii28

Üye
yükledikten sonra telefonum açılmıyor nasıl eski haline alıcam yardımcı olurmusunuz?
 
maktama

maktama

Üye
yükledikten sonra telefonum açılmıyor nasıl eski haline alıcam yardımcı olurmusunuz?
ARkadaşım, bu v51 versiyon içindi, forumda v52 versiyon için olanı var, onu yüklersen açılacaktır. Sen büyük ihtimal v52 kullanıyordun, v51 fw yükleyincce telefon açılmaz.
Tavsiyem:
http://www.maxicep.com/symbian-v9-4...alari/blackstar-5800-v52-mod-hack-411504.html
gayet hızlı sorunsuz bir fwdir. Jaf ile nasıl fw atılacağını da resimlerle açıklamaktadır.
linkteki ilk mesajı inceledikten sonra son sayfaya gidin ve mesajları geri doğru 5-6 sayfa okuyun, aklınıza takılan tüm soruların cevaplarını bulacaksınız. c6 tabanlı değildir, orjinal 5800 xm FW üzerine yapılmıştır.
 

iboca

Üye
Slm kardeş nokıa 5800 aldımda yeni aldım yazılım versiyonu 52,0,007 dir haritayı çalıştıramıym nabmam lazzım bidefa konuştu ilk aldımda kontu ama şimdi konuşmuyor
 
maktama

maktama

Üye
forumun s60v5 GPS navigasyon kısmında gerekli bilgileri bulabilirsiniz.
 

betaserc

Üye
Arkadaşlar, programların Windows 7 desteği yok! Ne yapmalıyım?
Yardım lütfen...
 
maktama

maktama

Üye
Arkadaşlar, programların Windows 7 desteği yok! Ne yapmalıyım?
Yardım lütfen...
uyumluluk modunu winxpsp3 yapın ve yöneticini modunda çalıştırın. Ama tel versiyonunuz v52 ise bunu yükleyemezsiniz. Yüklerseniz telefonunuz açılmaz.
 

Henrii

Üye
Alttaki 2 link kırık linkleri yeniler misiniz ?
 

gpekcan89

Üye
hocam benim tel black ben hangisino kurmaloyim yardimci olursaniz sevinirim
 

astek79

Üye
Beynine ve emmeğine sağlık. o kadar güzel izah ettiğin için.
Benim gibi, hiç bi haltdan anlamıyan biri olarak.becdiğime göre
Teşekkür etmek, az bile. yolun açık olsun.
 
Lancerr

Lancerr

Üye
selam arkadaşlar ben 5800 hackledim. ama bu seferde uygulama yöneticisinden kaldırma işlemi yapamıyorum. ayrıca hackledikten sonra, sertifika hatası veren dosyaları da bozuk diye uyarıyor ne yapabilirim. teşekkürler.
 
dready112

dready112

Üye
selam arkadaşlar ben 5800 hackledim. ama bu seferde uygulama yöneticisinden kaldırma işlemi yapamıyorum. ayrıca hackledikten sonra, sertifika hatası veren dosyaları da bozuk diye uyarıyor ne yapabilirim. teşekkürler.
yardım istemek için çok aradın mı bu konuyu ?
 
lala_pasa

lala_pasa

Üye
yeni indireceğim inşallah adam akıllı yaparım :) şimdiden teşekkürler
 


Üst Alt