adsız123456
Üye
-
Konu Sahibi
-
Bence alma samsung ses kalitesi daha iyi olur bence de galaxy mini al
Galaxy Mini ses kalitesi daha mı iyi ? 5800 dinle de gel arkadaşım önce.
igrenç mi? 5800 müzik için üretilmiş.müzik haricinde kamera kalitesinde de birçok telefona fark atar.tamam kötü telefon ama gidipte telefona igrenç demeye gerek yok.5800 kullandım biliyorum nasıl olduğunu iğrençç samsung çok daha fazla veriyo sesi yazık telfonu alana ama galaxy yi bilemem bende e2550 var şuan nokianın hangi xmi gelirse gelsin geçemez
c6 nında pek bir farkı yoktur.ikiside s60v5 işletim sistemlidir.c6nın fazladan klavyesi ve kamera kalitesi vardır.kısaca c6 ya 600 tl vermeye gerek yok.arkadaşım Benim Sana Tavsiyemm 5800'a Hiç bakmaa Pişman olursun 500 kağıdın boşa gider.. bence Nokia C6 Alman Daha Mantıklı olur.
Bende 5800 mı alsam diye düşünüyordum.İyikide almamışım: http://www.maxicep.com/cep-telefonlari-genel/nokia-c6-yankonulardan-girilebilir-512336.html
(Yukarıdaki Link Yorumun Açıklamasıdır.)
**Yeni Nokia C6 Tavsiye ederim Fiyatı.600-650 civarı Nokia Sayfası Aşağıda Link e Tıklamanız Yeterlidir.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
1
igrenç mi? 5800 müzik için üretilmiş.müzik haricinde kamera kalitesinde de birçok telefona fark atar.tamam kötü telefon ama gidipte telefona igrenç demeye gerek yok.
----------Eklendi @ 17:45:27 ---------- Yazıldı @ 17:43:44 ----------
c6 nında pek bir farkı yoktur.ikiside s60v5 işletim sistemlidir.c6nın fazladan klavyesi ve kamera kalitesi vardır.kısaca c6 ya 600 tl vermeye gerek yok.
5800 kullandım biliyorum nasıl olduğunu iğrençç samsung çok daha fazla veriyo sesi yazık telfonu alana ama galaxy yi bilemem bende e2550 var şuan nokianın hangi xmi gelirse gelsin geçemez
Kamerası çok kaliteli (tek özeliği o zaten bence) ama sen şifreyle sesi yükseltilmiş bi e2550 kullandın mı ?
Şimdi bişey derdim ama neyse. Kime sorsan sor 5800 Nokia'Nın en iyi müzik telefonudur şu an ! Bilmiyorsan git öğren.
----------Eklendi @ 09:18:36 ---------- Yazıldı @ 09:16:12 ----------
Şifreyle yükseliyo noluyo E250 kullandım yükseltilmişini kalite denen bi şey yok bangr bangır ses var ama acayip boğuk 5800'ın sesine laf söyleyen müzik telefonundan anlamıyordur !!
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?