5800 Modifiyeli Versiyonda Müzik Çalar Sorunu..

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
PhoenixGuard

PhoenixGuard

Üye
    Konu Sahibi
5800 Modifiyeli Versiyonda Müzik Çalar Sorunu..
Merhaba Arkadaşlar,
Ben 5800 XM Modifiyeli Bir Versiyon Kullanıyorum, Kullandığım Sistemde Müzik Çaların Default Klasör Çalma ( Sounds ) Klasörünün Yolu Değiştirlip Music Klasörü Yapılmış Müzik Çalar Music Klasöründe Olan Ses Dosyalarını Görüyor ve Çalıyor Sounds Klasörüne Ses Dosyası Atınca Görmüyor, Herşey Çok Güzel Müzikleri Music Klasörüne Atıyorum Çalıyorum Fakat Sounds Klasöründe Ses Dosyası Olmayınca Tercihlerden İşte Zil Seslerini Falan Görmüyor Sadece Zil Seslerini Sounds'e Taşımakda İşime Gelmiyor Kısacası Müzik Çaların Orjinal Klasörünü Sounds Klasörüne Nasıl Çevirebilirim Mümkünmüdür Yardımcı Olursanız Sevinirim.

Kullandığım Modifiyeli Sistem: http://www.maxicep.com/symbian-v9-4...-30-04-2010-by-haydar-guncellendi-344706.html
 


Progressivity

Progressivity

Üye
oh be kardeşim işte yüklüyorsunuz bu modifiye yazılımları sonra türlü türlü sorunlar çıkıyor ztn 3ayda bir güncelleme geliyor ne gerek var işkence çekmeye yeni yazılım çıkmayacağını bilene kadar hackli sistem yüklemek mantıklı değil ve modifiye sistem yapan arkadaşlar sonuçta cihazda oluşabilecek bi hasardan dolayı hiç bir sorumluluk kabul etmiyorlar emeğe saygı ama sakat işler bunlar sorunun cevabını ise en iyi modifiye fw yi paylaşan arkadaş bilecektir kanımca ama umarım yardımcı olan çıkar başka
 
ßy.Shadow

ßy.Shadow

Üye
5800 kimseye önermem durup dururken bozuldu yeni sürümü düzeltilmiş diyorlar ama arkadaşta 6 ay dayandı htc touch 2 aldım
 
PosiXGuARD

PosiXGuARD

Üye
hackli firmware'i değiştir bence,biraz da anlıyorsan kendi firm'ini yapabilirsin
 
PhoenixGuard

PhoenixGuard

Üye
    Konu Sahibi
oh be kardeşim işte yüklüyorsunuz bu modifiye yazılımları sonra türlü türlü sorunlar çıkıyor ztn 3ayda bir güncelleme geliyor ne gerek var işkence çekmeye yeni yazılım çıkmayacağını bilene kadar hackli sistem yüklemek mantıklı değil ve modifiye sistem yapan arkadaşlar sonuçta cihazda oluşabilecek bi hasardan dolayı hiç bir sorumluluk kabul etmiyorlar emeğe saygı ama sakat işler bunlar sorunun cevabını ise en iyi modifiye fw yi paylaşan arkadaş bilecektir kanımca ama umarım yardımcı olan çıkar başka

Sistemden Çok Memnunum Tek Memnun Olmadığım Yönü Bu Sadece =)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt