ben hala göremiyorum :S bide 1 kere pc ye baglıyorum calısıyor cıkarıp tekrar taktıgımda calısmıyor ilk sürücü hatalı diyor 3-5 kere sonra normal diyor altta donanım ekleme cıkıyor o kadar öyle kalıyor :S
--------------- Ekleme ---------------
telefounu actım kapadık cıktı =)