5800 kullananlar bu resme bakın

Sponsorlu Bağlantılar

hhaayy

Üye
bnde servıse verdım kapak deıştı ama yınede aynı açıklık var bndede mavısı var:S
 


Progressivity

Progressivity

Üye
serviste düzeltilmiyorsa eğer boşuna vermiyim bari bende servise :/
 
Utku

Utku

Üye
sorun yaratmıyor
 

typerremzi

Üye
bendede mavi rengi var bende açıklık falan yok
 
kaya6031

kaya6031

Üye
büyük bi sorun değil . yeterki yazılımsal bir sorun olmasın ..
 
battal027

battal027

Üye
Bende yeni aldım siyahını hiç bi açıklık felan yoktur.
 
tsunami0917

tsunami0917

Üye
valla şimdi tribe girdim çok hafif bi gevşeklik var harbiden hiç dikkat etmemiştim.
 

neco_can

Üye
walla benıde kıllandırdınız okadar olmasada kapakta gevseklık war daha alalı bır hafta oldu tlfnu benı telefondan soguttunuz :(
 
petrucci82

petrucci82

Üye
ya napcaz bunu yaa ilerde sorun yaratır mı acaba?şu an 5800 dan yazıorum bu ara da takır takır calışıor

--------------- Ekleme ---------------

ya napcaz bunu yaa ilerde sorun yaratır mı acaba?şu an 5800 dan yazıorum bu ara da takır takır calışıor..sıkıldım bu konudan açıkçası.beklicem garantisi bitene kadar.sorun çıkarırsa verrim..
 
mm_mm

mm_mm

Üye
bende var gerı gıttım
adam sopayla kovaladı, dövmeye kalktı bidaha gitmem valla öle kalsın yoksa adam beni açacak öğle resimdeki gibi (:
 

kanosss

Üye
bende yok :D
 

94mert94

Üye
Bende 4 gün önce aldım Mavi renkte ve bendede yok.. Bildiğim kadarıyla ilk parti telefonlarda varmış.. 2. partiden itibaren olmadığını biliyorum.
 
ylmz.fatih

ylmz.fatih

Üye
Ya valla billa şu siteye üye olduğumda 5800 almıştım valla soğuttunuz telefondan ya. 2 Hafta oldu alalı telefonu mavisi var bende orada resimde belirtildiği kadar olmasa da miniminnacık miktarda öteki tarafa göre açıklık söz konusu ama bastırınca içeri oturma gibi birşey mevcut değil. Kalsın telefon ya bi problem olursa gönderirim servise değiştirirler. Gerçi artık bu tip desteklere de güvenim kalmadı Club Nokia Bayisine verdim teli güncelleyin diye 10 dakika sonra Black System yüklenmiş ama güncellenmiş halde geri gönderdiler...
 
melih06628

melih06628

Üye
Bende de var ışık sızması...
 

awensis

Üye
evet açıklık iğne ucu kadar bende de var ışığı kapattım baktım hafif ışık görünüyor içten öbür taraftan görünmüyor. gidip bana satan nokia da cingar çıkaracam en sonunda :) ama bi sorun yaşamıyorum hayırlısı bakalım
 
samuraijackkk

samuraijackkk

Üye
bendede yok ama benm derdim başka abi bu i-xp programı nerde bulurum nasıl indiririm öğrenip bana söyleyebilirmisiniz? tşkkrler!!..
 
DeAtH aNgEl

DeAtH aNgEl

Üye
Herhangi bi kVk ya gitsek bu işlemi yaptırabilirmiyiz
 
Godfather

Godfather

Üye
arkadaşın telindede var
 

epson1990

Üye
benimkinde yok. :)
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
ya arkadaşlar abartacak birşey değil..ben 7 ay kullandım yaa..
 


Üst Alt