5800 için bu kılıf nasıl ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
sHaDy_

sHaDy_

Üye
    Konu Sahibi
5800 için bu kılıf nasıl ?

Satın aldım fakat sizin de görüşlerinizi almak istiyorum. Kullananlar yahut bu konuda bilgisi olanlar görüşlerini belirtirse sevinirim.
 


Jrcan1

Jrcan1

Üye
Yüksek kalite sert ultra hafif rubber materyalden üretilmiştir.
*Nokia 5800'ınızı çiziklerden, kirden ve darbe ve shocktan tamamen korur
*Hard case kılıfı çıkarmadan bütün slotlara erişilebilir.
*Harika kalıp kesimi sayesinde Nokia 5800'a mükemmel uyar
*Uzun ömürlüdür, darbelere karşı maximum korur.
*Kolayca takıp çıkartılabilir.
*Diğer kılıflardan farkı Nokia 5800'ın ön yüzünü kapatmaması ve
*bu sayede Nokia 5800'ınızı rahatça kullanabilmenizdir.
*Ultra incedir. Cepte taşırken diğer kılıflar gibi rahatsızlık vermez.

Sen burayı okumadın heralde ?? şu özelliklere bak.tabikide iyi :oke:

 
  • Beğen
Tepkiler: Turkuaz0
Türe

Türe

Üye
Rubberlar kalıtelıdır kolay kolay zarar verdırmez telefona ;)
 
JohnLemmon

JohnLemmon

Üye
Çok kaba bende sade silikon bir kılıf var o bile çok hantal geliyor bazen fırlatıp atasım geliyor zaten telefonun kendisi de çok büyük olunca sıkıntı yaşayabilirsin diye düşünüyorum, bazen telefonu temizlemek için çıkartıyorum kılıftan küçücük geliyor oh be diyorum :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Turkuaz0
SilentOne

SilentOne

Üye
kılıf iyide telefonada kılıf alınca çok kaba oluyor yaw
 
anisti

anisti

Üye
bencede zati telimiz büyük birde kılıfla daha bir iri oluyor
 
Jrcan1

Jrcan1

Üye
:D evet 5800 biraz büyük bir telefon :D
 
Ahmet_Selim

Ahmet_Selim

Üye
deri kılıf alın.
 
joe_cenk

joe_cenk

Üye
bence süper bişey zaten bu zamanın modası büyük telefon :naughty:
 
Mert045

Mert045

Üye
Bence güzel değil kılıf.
 

piyon13

Üye
5800 Aksesuar ve Kılıflarını arıyorsan bu siteye girmeni tavsiye ederim.Hem diğer sitelere göre daha ucuz hemde kargo ücreti bedava.

 
Mazlum Somer

Mazlum Somer

Üye
Iyidir Iyi .. :)
 
brhn34

brhn34

Üye
güzelmiş :ehe
 
Kerim.

Kerim.

Üye
Kac para o kilif?
 
.Behzat Ç.

.Behzat Ç.

Üye
o telefon için o linkteki kılıfa verdiğin paraya yazık bea .:D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt