5800 Hard Format Sonrası GPS Sinyalı Sorunu...

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

metehan_1

Üye
    Konu Sahibi
5800 Hard Format Sonrası GPS Sinyalı Sorunu...
Merhaba telefonuma hard format atmıştım sonrasında ovi mapste uydu baglantım yok görüntülerde ne demek istediğimi anlayacaksınız.. Uydu sinyali gözükmüyor hiç, neden bilmiyorum lütfen yardımcı olun..

NOT :
( Arkadaşlarımda da 5800 XM var 2 tane farklı telefonda aynı yerde denedim onların sinyal gücü %50 ve tam istikrarlı (kapalı ortamda) çalıştı benim ki aynı ekran görüntüsündeki gibi devam ediyor.. Ve bu canımı sıkmaya başladı yardım .. : ( )

Bu ovi maps görüntüsü sağ altta siyah kareye aldım sinyal yok ve üzerinde bi çizik var : (


Burada ayarlar resimleri :

Haritalar (OVi MAPS) / Ayarlar / İnternet - ayarı görüntüsü -


Bu da ; Ayarlar / Telefon / Uygulama Ayarları / Konumlama / Konumlama yöntemleri Görüntüsü :



Bu da ; Ayarlar / Telefon / Uygulama Ayarları / Konumlama / Konumlama Sunucusu Görüntüsü :




Sorunumu daha açık ve anlaşılır biçimde nasıl anlatırım bilemiyorum lütfen bu sorunumu halletmem için yardımcı olun teşekkürler...
 
  • Beğen
Tepkiler: kurt67


tayyip34

tayyip34

Kapalı Hesap
Benim cihazda aynı bedava GPS veriyo adamlar kullanamıyosun. (Kardeşim sorması ayıp yazı stilin süper, acaba adı nedir gerçekten süper duruyo :d:)
 

metehan_1

Üye
    Konu Sahibi
ya bilmiyorum hatırlayamadım şu an ama bi bakıyım :D
 
tayyip34

tayyip34

Kapalı Hesap
Valla süper olur, arıyorum bulamadım. Şu an yazı tipi yok ama bu çok gerçekçi duruyo. Güzel seçim :oke:
 

metehan_1

Üye
    Konu Sahibi
bulamadım ama kendim yüklüyorum kardeş telefonu usb ile depolama modunda veya direk hafıza kartını pc ne tak sonra hafıza kartının içinde "resource" diye bi klasör vardır
onun içini aç
RAR da verdiğim "fonts" klasörü kopyala değiştirilsin mi derse evet de demesse de sorun etme olay tamamdır : )
yeniden başlat aleti font olmuş olcak : )

İNDİRME LİNKİ :
 

karloff

Üye
interneti neden açmıyorsunki
 

metehan_1

Üye
    Konu Sahibi
kontorum tam olarak 0.8 kuruş :D açtıgım an biter ve ögrenciyim cepte kuruş yok :D çaldırmalık var sadece :D şebekesiz arkadaşlarımla denedim söylediğim gibi tak tak buluyorlar baglanıyorlar ama galiba bu sorun genel olarak varmış şimdi bi konu buldum 5800 navigation versiyonunu yüklücem ( sınırsız ovi destekli ) olursa burda da anlatcam teşekkürler ilgin için ..

NOT : o arkadaşların tel hiç HARD FORMAT atılmadı benim kine 2 3 kere atıldı.. orda sorunlar oluyor işte .. hard format atılmadan benimkide süperdi evde tuvalette 1 diş uydu baglantısı oluyordu :D
 

Emre_1645

Üye
bendede aynı sorun var napcaz ya off?
 
deadlydesire

deadlydesire

Üye
valla bndede var açık ortama vuruorum teli yine bulmuor zaar.. kaldırıp atasım gelio
 
yusfcuk

yusfcuk

Üye
X6 ya atmıştım Hard Format sonra aynısı olmuştu sonra oviden güncelledim yeniden denedim oldu birazda beklemek gerekiyor...
 
deadlydesire

deadlydesire

Üye
15 dk bekledim yine gelmedi açık ortamda...
 

bunalim41

Üye
aynı sorun bende de var denemediğim ayar kalmadı. zannedersem gps modülünü açmıyo. bu arada gps e sorunsuz bağlanan arkadaşlar, ekran görüntüsünü koyabilirler mi. benim konumumda 0 kb yazıyor, gps sinyalini gösteren çubuk olması gerekiyor mu?
 
deadlydesire

deadlydesire

Üye
beyler bi bilen yokmu ya bu tümleşik gpsi nasıl kullanıyorsunuz..
 

moak

Üye
Aynı sorun bende de var??? Çözümünü bilen hiç kimse yok mu?
 
deadlydesire

deadlydesire

Üye
bizi bipleyen yok koskoca forumda
 
yarox

yarox

Üye
Bir şöyle denedinizmi ilk menü/ayarlar/telefon/uygulama ayrları/konumlama/konumlama yöntemlerine girin tümleşik hariç hepsini işaretleyin ve haritalara girin liranız gidicek ama nerede olduğunuzu bulacak haritalardan çıkın tekrar menü/ayarlar/telefon/uygulama ayrları/konumlama/konumlama yöntemlerine girin ve bütün işaretleri kaldırın bitek tümleşik açık kalsın Konumlama sunucusuna girin ve konumla sunucusunu kullanı kapalı yapın sonra açık alanda telefonunuzu gökyüzüne tahminen 45* açıyla tutun nerede olduğunuzu bulacaktır
 
deadlydesire

deadlydesire

Üye
eskiden lira gitmeden kendi görüyordu... artık bu senin dediğin yöntemle oluor sadece... ve bu bnm canımı sıkıor...lira gitmeden bi çözümü yok galiba
 
yarox

yarox

Üye
sadece br kere lira gidiyor bidaha gitmiyor
 

moak

Üye
çözümü bulan yok mu?? Navigasyonumuz var kullanamıyoruz!
 

tanyumen

Üye
1.sayfadaki hatanın aynısı bendede var burdaki arkadaşlar gibi,yardım bekliyoruz!!!!!!!!!!!!!:bann::bann::bann:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt