5800 hakkında bir kaç soru!!!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
5800 hakkında bir kaç soru!!!
merhaba arkadaşlar herkeze 5800 satan birinin cihazında SPB Mobil Shellin böyle bir işletim sistemi varmış galiba tabi bilmiyorum neyin nesidir yararı nedir açıklayabilirseniz sevinirim bide kutu içieriğinde tam olarak neler var bazıları tev bağlantı kablosu filanda var yazmışlarda
 
işletim sistemi değil bir uygulamadır telefonun görüntüsünü ve efektlerini değiştirir fakat çok fazla şarjdan harcar forumda ararsan bulabilirsin.
 
    Konu Sahibi
bide şunu soracaktım şimdi hatırladım bu i phone da bi kedi oyunu var kedi dövüyorsun seviyorsun filan onun nokia için olanı varmı
 
stylus kalem
batarya
kulaklık
şarj cihazı
usb kablosu

benimkinde bir de fiba 2010 amblemli anahtarlık ve fiba 2010 amblemli dandik bi kılıf vardı.
takmak için ipi ve ucunda kırmızı üçgen bişi var kalem yerine kullanılıo. ismi pene mi neydi hatırlamıyorum
 
    Konu Sahibi
tv kablosu olmuyormu yanında bi de bu i phone da bi oyun var tom cat diye onun 5800 versiyonu yokmu ya
 
benimkinde tv kablosu yoktu. orjinal kvk .
o oyun hakkında bilgim yok.
forumdaki oyunlar bölümüne bi bak istersen.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...