5800 Ekranı ikiye bölme

Sponsorlu Bağlantılar

tayfun^^

Üye
sbptv evet çok güzel ücretsiz ama neredeyse dakikada 1 mb. yiyor internet kota düşmanı
 


Mert_Gül

Mert_Gül

Üye
yaw amaan
 
sadep12

sadep12

Üye
Samsung star daki gibi diyor arkadaş herhalde.
Telefonun ana ekranına sağ kaydırdıgında bir menu ortada ana menu solda ise başka bir menu.
N97 de bende görmüştüm.Ama 2 menu vardı sadece.
 

pikusi

Üye
bölünse telefon ağırlaşacak,yani fazla bi avantajı yok
 
dadasaktas

dadasaktas

Üye
dostum bölerek biresim çekmek isterim ben bu kamera olayının en büyük etkenini ekranın büyük olmasıyla alakalı olduğunu düşünüyorum
 
techno_esh

techno_esh

Üye
    Konu Sahibi
dostum bölerek biresim çekmek isterim ben bu kamera olayının en büyük etkenini ekranın büyük olmasıyla alakalı olduğunu düşünüyorum
kamera sorunu daha çok yazınımsal normalde donanımındabir sorun yok
 

esren090

Üye
N97 de mevcut aynı anda ıkı ıslem yapabılıyorsun super bsy kendımde 5800 kullanıyorum ıkıye bolme programının bulunacagını pek sanmıyorum
 

kontrabasist

Üye
nasıl bölünür

bir balta ya da satır alınır ondan önce 5800'ın ortasına cetvel yardımıyla çizgi çekilir ve hassasiyetle vurulur al sana iki tane ekran=)=)
 
mustafalaca

mustafalaca

Üye
ek'i koyabilir misiniz bulan arkadaşlar
 

WitchKing

Üye
bizim arkadaş döner bıçağı diye bi program bulmuş :D ekranı 100 e bölebiliyomuş :D
 


Üst Alt