5800 Ekran Üst Kısım

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Febris

Üye
    Konu Sahibi
5800 Ekran Üst Kısım
5800 da ekranın üst kısmını boyle yapabilirmiyiz ?
 

must_90

Üye
alt kısmını yaptıkta üstü kısmı sorunlu bence
 
symbian belle ye benziyor ama rompatcher danda olabilir
 

Febris

Üye
    Konu Sahibi
Zaten S^3 e geçtim gerek kalmadı modlamayla ugrasmaya
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...