Oglcn554
Üye
-
Konu Sahibi
-
5800 zedelerin arasına hoşgeldin dostum
sadece o değil bende ve birçok kişi 5800 zedeArkadaşım kusura bakma ama memnun olmayan zedeli sensin..
Bence o telefonu illa geri ver çin malı dokunmatiklerde öyle oluyor o telefon gitmiş....
arkadaşım tanıdık manıdık demiycen bu devirde tanıdıklardan yiyoz kazığı bende tanıdık diye ikinci el n95 almıştım şöyle temiz böyle temiz öve öve bitiremedi telefonu.bende 450 aldım 3 ay kullandıktan sonra telefon bi kapandı bidaha açılmadı. götürdüm bizim telefoncuya dedi sen bunu düşürmüşsün(halbuki gözüm gibi bakıodum hiç düşürmedim) bunun içindeki bilmemne çatlamış bu olmaz olsada çok masraflı olur dedi.telefonu 60tl ye aldı yedek parça olarak kullancakmış.Garantisi var!ya telefonu kadın aldı camın altından bumu dedi bende evet dedim! sonra dolaptan kutusunu çıkardı işlemleri yaptı! Bukadar :S
--------------- Ekleme ---------------
Tanıdık telefoncu değiştirirmi değiştirmezmi yani yarın sabahtan kalkıp gitcem telefoncuya değiştirirlermi ya ?
ya arkadaşım v60 çıkmaz bu saatten sonra sen git telefoncuna ver hem sorunun yazılımsal değildir benceya sadece algılama sorunu kaldı oda küçük bi noktada sadece alt sag tuşun sağ tarafıoda yazılımsalmış v60da düzelirmiki çıkarsa tabi
ben telefonu alali 8gun oldu. ekranda klavyede l ye basmaya calisiyorum. bi usttekine tikliyo bende hep tiklicam yerin bi altina tiklamak zorunda kaliyorum ve en alttaki tuslarada tiklayamiyorum. ve bana telefoncuda vitrindeki herkesin denedigi telefonu verdiler. ne yapcam ben!
Kardeşim kalibrasyon ayarlarını yap sorun çözülürr ayarlar/telefon/dokunma girişi/ dokunmatik ekran kalibrasyonu denee
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?