5800 ekran sorunu!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Oglcn554

Üye
    Konu Sahibi
5800 ekran sorunu!
ben telefonu alali 8gun oldu. ekranda klavyede l ye basmaya calisiyorum. bi usttekine tikliyo bende hep tiklicam yerin bi altina tiklamak zorunda kaliyorum ve en alttaki tuslarada tiklayamiyorum. ve bana telefoncuda vitrindeki herkesin denedigi telefonu verdiler. ne yapcam ben!

edit: sorunların hepsi çözüldü! :d
 
niye aldın dostum sende..bile bile lades demişsin insan jelatini açılmamış cihaz alır yani.git servise baksınlar artık yapcak bişe yok.
 

Scudrox

Üye
5800 zedelerin arasına hoşgeldin dostum
 

Oglcn554

Üye
    Konu Sahibi
Telefonun dışında sorun yok sadece şu ekranın içinde içerilerde alta ve alt sağa dokunamıyorum ve içeride çizik var. Ama içeride yüzeyde değil! Sorun ne şimdi ya! :S Göndersen yaparlarmı.

--------------- Ekleme ---------------

8 günlük telefon servisemi gider :S değiştirmezlermiki
 

Oglcn554

Üye
    Konu Sahibi
Az önce oyuna girdim bi türlü çıkamıyorum çünkü alt ve sağ alt bölgeye dokunamıyorum işlemiyo ben servise vermek istemiyorum. Değiştirmezlermi acaba hadi bana bi yardım edin :S

--------------- Ekleme ---------------

kırmızı tuşa bastımda çıktım ama bence öyle çıkmak hiç sağlıklı değil
 

Consul9

Üye
kardeş garantisi yok mu? vitrindeki teli alıp parayı werip çıktınmı sen
 

Oglcn554

Üye
    Konu Sahibi
Garantisi var! ya telefonu kadın aldı camın altından bumu dedi bende evet dedim! sonra dolaptan kutusunu çıkardı işlemleri yaptı! Bukadar :S

--------------- Ekleme ---------------

Tanıdık telefoncu değiştirirmi değiştirmezmi yani yarın sabahtan kalkıp gitcem telefoncuya değiştirirlermi ya ?
 
vitrindekini almasaydın keşke hiç açılmamış isteseydin dostumm, maalesef garantiye vericeksinnn, 1 e 1 değişim verebilirler yenisiyle
 

Oglcn554

Üye
    Konu Sahibi
Telefonun sag altında algılama sorunu yazılımsalmış! diğer sorunlarıda çözdüler v60yı bekliyoruz artık
 

laveled

Üye
arkadaşım tanıdık manıdık demiycen bu devirde tanıdıklardan yiyoz kazığı bende tanıdık diye ikinci el n95 almıştım şöyle temiz böyle temiz öve öve bitiremedi telefonu.bende 450 aldım 3 ay kullandıktan sonra telefon bi kapandı bidaha açılmadı. götürdüm bizim telefoncuya dedi sen bunu düşürmüşsün(halbuki gözüm gibi bakıodum hiç düşürmedim) bunun içindeki bilmemne çatlamış bu olmaz olsada çok masraflı olur dedi.telefonu 60tl ye aldı yedek parça olarak kullancakmış.
 

Oglcn554

Üye
    Konu Sahibi
ya sadece algılama sorunu kaldı oda küçük bi noktada sadece alt sag tuşun sağ tarafı oda yazılımsalmış v60da düzelirmiki çıkarsa tabi
 

laveled

Üye
ya sadece algılama sorunu kaldı oda küçük bi noktada sadece alt sag tuşun sağ tarafı oda yazılımsalmış v60da düzelirmiki çıkarsa tabi
ya arkadaşım v60 çıkmaz bu saatten sonra sen git telefoncuna ver hem sorunun yazılımsal değildir bence
 

Kardeşim kalibrasyon ayarlarını yap sorun çözülürr ayarlar/telefon/dokunma girişi/ dokunmatik ekran kalibrasyonu denee
 

ramakm86

Üye
Kalibrasyon /sıfırlama olmazsa hemen geri ver bence
 
gayet güzel telefon ben memlunum 5800 yaramaz diyenler bidaha düşnsün bakalım bu fiyata bu özellikler bidaha zor bulursunuz
 

Oglcn554

Üye
    Konu Sahibi
Kardeşim kalibrasyon ayarlarını yap sorun çözülürr ayarlar/telefon/dokunma girişi/ dokunmatik ekran kalibrasyonu denee
evet geçen gün okudum böyle durumlarda öle yapılıyomuş yaptım tam ortalarına bastım oldu
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...