5800 da süper bir özellik buldum

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
İz[Mir]Kan

İz[Mir]Kan

Üye
Konuşan krodur.Bana zaat yirmı üç zıfır yeti dedi.Çok ciddiyim :d:
 


konyaspor104

Üye
Teşekkürler bende bilmiyodum
 
redspawn

redspawn

Üye
bunu daha yeni öğrndysen otur ağla :D bkalım dha neler keşfetcen...tlfnu baya bi kurcala elbt keşfedeblceğn bşy çkcaktır :D blmyenlere ise şnu soraym.tlfnu ne dye aldınız?görntü olsn dyemi yksa kullanmk içnmi?????

sen ananın karnında mı örendin kardeş.. :) elbet bilmeyenler örenecektir.
 
berkcan_0

berkcan_0

Üye
eyvallah ama bilmeyen yoktur sanırım bu özellik ilk çıkan symbianlarda bile var :D
 

knight_rider

Üye
alın o zaman bi özellik daha wifi de yarıyor mu bilmiyorum ama hat üzerinden nete bağlıyken kırmızı tuşa basılı tutun internet bağlantısı kesilsin mi diye soruyor...onu bilmeyen bunu hiç bilmez sanırım =)

--------------- Ekleme ---------------

3310 da olduğunu hatırlıyorum =)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt