5800 C6 FW - İşcep Çözümü :D

Sponsorlu Bağlantılar

-hasangun-

-hasangun-

Üye
    Konu Sahibi
5800 C6 FW - İşcep Çözümü :D
Değerli arkdaşlar 1 günlük uğraş sonucunda(bankacılık işlemleri ıvır zıvır)
5800 e taşınan c6 yazılında İşcepin yüklenmemesi sorunun kaynağını buldum.
Sorunun çözümü için

1. Aşağıdaki kodu kopyalayıp notepadle
101F8731.txt olarak kaydedin.

2. Daha sonra bu dosyayı C:\Private\10202BE9\
klasörüne dosya yöneticinizle (X-plore-File manager vs.)
Read-Only(salt okunur) olarak kaydedin .

3. Telefonunuzu yeniden başlatın.

4. İşlem tamam.artık sorunsuz bir biçimde İşcepi kullanabileceksiniz.



Kod:
cenrep
version 1
[defaultmeta]
 0
[platsec]
 cap_rd=alwayspass
[Main]
0x0 string "SymbianOS/9.4;" 0 cap_rd=alwayspass cap_wr=alwaysfail
0x1 string "Series60/5.0" 0 cap_rd=alwayspass cap_wr=alwaysfail
0x2 string "NokiaN97-1/22.0.110" 0 cap_rd=alwayspass cap_wr=alwaysfail
0x3 string "Profile/MIDP-2.1 Configuration/CLDC-1.1" 0 cap_rd=alwayspass cap_wr=alwaysfail
0x4 string "Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.4; Series60/5.0 NokiaN97-1/22.0.110; Profile/MIDP-2.1 Configuration/CLDC-1.1) AppleWebKit/525 (KHTML, like Gecko) BrowserNG/7.1.4" 0 cap_rd=alwayspass cap_wr=alwaysfail
0x5 string "N97-1/22.0.110; Series60/5.0 Profile MIDP2.1 Configuration/CLDC-1.1" 0 cap_rd=alwayspass cap_wr=alwaysfail
0x6 string "" 0 cap_rd=alwayspass cap_wr=alwaysfail
0x7 string "\"[URL]http://nds1.nds.nokia.com/uaprof/NN97-1r100-2G.xml[/URL]\"" 0 cap_rd=alwayspass cap_wr=alwaysfail
0x8 string "\"[URL]http://nds1.nds.nokia.com/uaprof/NN97-1r100-2G.xml[/URL]\"" 0 cap_rd=alwayspass cap_wr=alwaysfail
0x9 string "\"[URL]http://nds1.nds.nokia.com/uaprof/NN97-1r100-3G.xml[/URL]\"" 0 cap_rd=alwayspass cap_wr=alwaysfail
0xB string "N97-1/22.0.110" 0 cap_rd=alwayspass cap_wr=alwaysfail
0xC string "Series60/5.0" 0 cap_rd=alwayspass cap_wr=alwaysfail
0xD string "Profile/MIDP-2.1" 0 cap_rd=alwayspass cap_wr=alwaysfail
0xE string "Configuration/CLDC-1.1" 0 cap_rd=alwayspass cap_wr=alwaysfail
0xF string "7" 0 cap_rd=alwayspass cap_wr=alwaysfail
0x10 string "1" 0 cap_rd=alwayspass cap_wr=alwaysfail
0x11 string "4" 0 cap_rd=alwayspass cap_wr=alwaysfail
0x12 string "BrowserNG" 0 cap_rd=alwayspass cap_wr=alwaysfail
0x13 string "0" 0 cap_rd=alwayspass cap_wr=alwaysfail
0x14 string "0" 0 cap_rd=alwayspass cap_wr=alwaysfail
Dosyayı ver beni uğraştırma diyenlere:
 
  • Beğen
Tepkiler: karetta, rapboi, maxpayne1975 ve 6 diğerleri


henes_42

henes_42

Üye
canım kardeşim, maşaallah elinden bişeyde kaçmıyor, tebrik ederim
 
-hasangun-

-hasangun-

Üye
    Konu Sahibi
canım kardeşim, maşaallah elinden bişeyde kaçmıyor, tebrik ederim
teşekkürler abi.
aslında basit bi kodlama olayı telefon kendini internette c6 olarak tanıtıyyor.
bu seferde işcep hata veriyor.
e neyi destekliyor n97.
n97 nin orijinal dosyasını kullandım sorun kalmadı :D
 

mutluadam

Üye
teşekkürler abi.
aslında basit bi kodlama olayı telefon kendini internette c6 olarak tanıtıyyor.
bu seferde işcep hata veriyor.
e neyi destekliyor n97.
n97 nin orijinal dosyasını kullandım sorun kalmadı :D

peki niye 5800 ın orjinal dosyasını kullanmadın? ve şimdi diğer tüm yükleme ve tanıtmalarda telefon n97 veya c6 olarakmı varsayılacak? ve bunun başka sorunlara yol açma ihtimali varmı?
 

callcium

Üye
teşekkürler teşekkürler teşekkürler başkasöze gerek yok
 
Mustafa1300

Mustafa1300

Üye
şimdi c6 olarak görünen telefon her yerde n97 olarakmı görüncek hocam yoksa sadece işcep mi görücek
 
-hasangun-

-hasangun-

Üye
    Konu Sahibi
şimdi c6 olarak görünen telefon her yerde n97 olarakmı görüncek hocam yoksa sadece işcep mi görücek
dosya internet tarayıcısın kendini tanıtması için gerekli kodları içerir.

çözüm sadece işcep için geçerlidir.işcep kurulduktan sonra o dosya kaldırabilir.
sıkıntı oluşturacak bi durum yok.
 
Mustafa1300

Mustafa1300

Üye
ya n97 deilde 5800 olarak nasıl gösterebiliriz
 
Progressivity

Progressivity

Üye
neden bu kadar takıyorsunuz ki anlamadım sorunun çözümü gayet basit iştee programı kurduktan sonrada o dosyayı silebiliyormuşuz daha ne :D
 

ntroot

Üye
Yada Direk İndirin, Telefona Atın


 

maxpayne1975

Üye
Değerli Dostum,

Gerçekten harikasın sorun çözüldü. Acaba senden ufak bi ricam olabilir mi ?

IBB (istanbul belediyesi)'nin bir uygulaması var, trafik kameraları, vapur saatleri,nöbetçi eczane vs...
MOBIl yazıp 1530'a gönderikten sonra uygulama bu uygulama yüklenemiyor diye uyarı veriyor.
Bunun çözümü var mıdır ?
 

tajen

Üye
5800 telefonuma iş cebi yükledim, yüklerken sorun yok, çalıştırdım ve yükleyerek başlattım, programda açıldı fakat müşteri no ve şifre kısmına geldiğimde boşluğa tıklıyorum harf ve rakam yazabileceğim klavye açılmıyor, müşteri no vs giremediğim için de iş cebi kullanamıyorum, bu durumla karşılaşan yada çözümünü bilen arkadaşlardan yardım rica ediyorum. Telefonumu güncelledim, en güncel versiyonda şu anda.

--------------- Ekleme ---------------

Sorunu çözdüm aynı sorunla mücadele eden arkadaşlar için çözüm yolunu veriyorum
(2 gündür bununla uğraşıyorum kafayı yemek üzereydim)
Nokia 5800 ve N97 Klavye Ayarları

Ekran klavyesinin görülemediği durumlarda telefon kendiliğinden ekranın yarısını kaplayan “Ekran Üstü Klavye” isimli bir klavye görüntülemektedir. Aktivasyon kodunu yazmaya çalışırken uygulamanın kendi klavyesi söz konusu klavyenin altında kalmaktadır.
Bu klavyeyi kapatmak için:
Menu / Ayarlar / Uygulama Yöneticisi / Yüklü Uygulamalar
menü yolunu açıp Iscep işaretlendikten sonra
Seçenekler / Süit Ayarları -> Ekran Üstü Klavye: Kapalı
Şeklinde şeçilmelidir.
 
elusive

elusive

Üye
hiçbir işe yaramadı yine giremiyorum işcebe
 
M.Uzun

M.Uzun

Üye
nokia e6 için işcep uygulaması yok bunu ayarlama şansınız var mı ?
 


Üst Alt