alpay531
Üye
bnde N79 war tawsiyem de n79 olurr 5800 yada5530 bunlara hiç bulasmamanı tawsiye ederim özelik ve kalite arıosan
süpesiz n79 yada n82 saj sorunuda yasamasınn bnde n79 sarjı 6 gun rekorum normal kulanım konusma falnda yaptımm ...
çokk müzük falnda dinlersen 3 gün yetio sarjıı ama 5800 öle dil 1 hafta kulandım elden cıkardım hemen 1 gun dayanıor sarjıı :S bu çok kötü bisee kamerası da okadar basarılı dil N73 bise daha gzl fotaraf cekioo

hata n73 u de tassiye ederim sana 5gün sarj ı gidior
tek eksiği wirless olmaması
süpesiz n79 yada n82 saj sorunuda yasamasınn bnde n79 sarjı 6 gun rekorum normal kulanım konusma falnda yaptımm ...
çokk müzük falnda dinlersen 3 gün yetio sarjıı ama 5800 öle dil 1 hafta kulandım elden cıkardım hemen 1 gun dayanıor sarjıı :S bu çok kötü bisee kamerası da okadar basarılı dil N73 bise daha gzl fotaraf cekioo


hata n73 u de tassiye ederim sana 5gün sarj ı gidior
tek eksiği wirless olmaması
her gece bi film isliyorum. ses ve goruntu kalitesi cok guzel.. symbian s60 5th olmasıda büyük bi artısı.. şiddette tawsie ediyorum.aslında yazcak cohh sey warda üseniom.. 

