orhaan48
Üye
arkadaşım ben 5800 kullanıcıyım ve sadık bir nıokıacıyım kesinlikle nokianın bir çok telefonunu kullandım ve şu an kullanmış olduğum 5800xm benim vazgeçemiyceğim bir telefon oldu tek kelime harika ama şarzı az bende 1,5 gün eee oda bnm gibi telefon manyağına çok bile çünkü telefonu tüm özlellikleri ile kullanıyorum (gps,wep,oyun,msn v.b.) bu arada hangi marka olursa olsun kesinlikle genpa ve k.v.k
