450 den asagı satmam telefonumda bır cızık dahı yok!
illaki düşüceksiniz zamanı gelicek çünkü sıfırı 460 civarı 
350 yukarı vermem piyasaya bakın konusun 400 verecegime sıfır alırım daha iyi
380 tl ye güzel bi 5800 var elimde
) teli 560 a aldım en az 400 e sahibini arıyor çoook temizdir ufacık bir cizik dahi yok ekran tertemiz(koruma jelatini sayesinde)kılf lı kullanılmıştır kılıf 15 tl dir imei kopyalanmasına karşı iade yoktur!!!arkadaşlar daha yeni aldımm 0 460 tlydi
450 den aşşağı vermezsen o tel sende kalsınillaki düşüceksiniz zamanı gelicek çünkü sıfırı 460 civarı
![]()
