5800 2.el garantili aranıyor

Sponsorlu Bağlantılar

jad

Üye
    Konu Sahibi
5800 2.el garantili aranıyor
garantili faturalı temiz 5800 xm aranıyor ciddi satıcılar ulassın

350 tl
 


..UfukcaN..

..UfukcaN..

Üye
imkanın varsa sıfır al kardeşim
 

reluisante

Üye
ben alalı 1 ay oldu satmayı dusunuyorum ama kararsızda kaldım ama satarsamda 400 den assagı satmam!!!
 
Mert_Gül

Mert_Gül

Üye
450 den asagı satmam telefonumda bır cızık dahı yok!
 

jad

Üye
    Konu Sahibi
350 yukarı vermem piyasaya bakın konusun 400 verecegime sıfır alırım daha iyi
 
'MhMmD'

'MhMmD'

Üye
arkadaşlar daha yeni aldımm 0 460 tlydi
 

mhtlove

Üye
380 tl ye güzel bi 5800 var elimde
 

biojudas

Üye
440 TL'ye 2 haftalık Siyah 5800 vereyim.KVK garantili Vodafone Shop'tan alındı.Her hatla çalışır.
Kutu ve aksesuarları hatta ilk günkü jelatini bile duruyor.
Micro SD okuyucu da benden hediye.
 
neri19

neri19

Üye
2 aylık 5800 var elimde telefon sorunsuz ve orjinal garanitiside war, kutusuda duruyor..350 tl ye werebilirim bn 550 ye almıştım 2 ay önde ...telefon harika ama bn çok mesajlaşan biri olduğum içn dokunmatik zor gelio o yüzden satıyorum
 
erimss

erimss

Üye
5800 ları n95 8gb ile takas düşünen varsa yazsın
 

aslkerf

Üye
iyi tercih gerçekten şahane bir tel kullanabilene
 
karamasmk

karamasmk

Üye
5800+orj şarj ve kulaklık+8gm microsd card+derikılıf+ekran çizilmesine karşı jelatin(sonradan 20 tl ye alinmistir)faturalı vatancomputerden alınmıştır garantilidir aşağı yukarı 2,5 ay oldu ben nakit sıkıntısı için satıorum(lcd alıcam :) ) teli 560 a aldım en az 400 e sahibini arıyor çoook temizdir ufacık bir cizik dahi yok ekran tertemiz(koruma jelatini sayesinde)kılf lı kullanılmıştır kılıf 15 tl dir imei kopyalanmasına karşı iade yoktur!!!
 

ersinaslan

Üye
Şu Anki 2 Yıl Kvk Garantili Shop Satıs Fıyatı 515 Dir Arkadaslar
 
intoman

intoman

Üye
sıfır şuanda 480 civarıdır bazı yerlerde 450 yede satılıyor
 
neri19

neri19

Üye
300 tl ye bn werebilirm iki aylık orjinal 5800 telefonda hiç bi sorun yok bütün lzemeleri orjinal duruor yeni telefon alıcm içn satmk istiorum
 
XpressMusic.00

XpressMusic.00

Üye
450 den aşşağı vermezsen o tel sende kalsın :D illaki düşüceksiniz zamanı gelicek çünkü sıfırı 460 civarı :D

460 tl sıfır xpressmüsic nokia 5800 8gb hafıza lı bulursan ben spiariş ediyorum.. 210 adet. ve 1 tanede sana hediye edicem ;) ;) ;) ;)
 

speedstarrr

Üye
reklam amaçlı değil bilgilendirme amaçlıdır
 


Üst Alt