cinn
Üye
5310 xm Güncelleme sorunu
merhaba arkadaşlar
Nokıa 5310 xpress musıc kullanıyorum ama telefonu aldığımda sadece bi kez güncelleyebildim o da m.ö idi heralde
neyse şimdi güncellemek istiyorum pc suite yerine Nokıa ovi suite denilen programı kullanıyorum bu son sürümü imiş.güncellemeler sekmesine geldiğimde bir adet güncellemeniz var diyo bende güncelle gitsin diyorum haliyle
ama hata veriyo (Nokia 5310 xpressmusic bilgisayarınıza bağlı değil bilgisayarı pc suite modunda USB kablosuyla yeniden bağlayın) hatasını veriyo acaba çözümü var mı ya da benim atladığım bişey mi var



Cihaz eski yazılım sürümü V 8.32 yeni sürüm kaç bilmiyorum
Nokıa 5310 xpress musıc kullanıyorum ama telefonu aldığımda sadece bi kez güncelleyebildim o da m.ö idi heralde
neyse şimdi güncellemek istiyorum pc suite yerine Nokıa ovi suite denilen programı kullanıyorum bu son sürümü imiş.güncellemeler sekmesine geldiğimde bir adet güncellemeniz var diyo bende güncelle gitsin diyorum haliyle
ama hata veriyo (Nokia 5310 xpressmusic bilgisayarınıza bağlı değil bilgisayarı pc suite modunda USB kablosuyla yeniden bağlayın) hatasını veriyo acaba çözümü var mı ya da benim atladığım bişey mi var



Cihaz eski yazılım sürümü V 8.32 yeni sürüm kaç bilmiyorum
