cımbomlu
Üye
-
Konu Sahibi
-
www. ownskin.com yada s40 temaları yani *.nth temaları olarak aratın....
ama bu sitedeki temaları 5300 tlf uma gönderdim hiç birini kabul etmiyor... acaba benim tlf numdamı bi problem var eğer sizlerde açılıyorsa rica etsem bilgilendirebilirmisiniz beni tlf nu allanı 2 ay oldu iade edeyim ona göre...çünkü hiç bir temayı kabul etmiyor tlf...
yaa adam akıllı bi tema yoq N73 lere bol bol war!!
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?