5230 ve 5235 kullanıcıları buraya

Sponsorlu Bağlantılar

xdragonnnx

xdragonnnx

Üye
    Konu Sahibi
5230 ve 5235 kullanıcıları buraya
nasıl bi tlf kullananlar yardım ltfn
 


mtbfr

Üye
ben 3 gün önce aldım wifi olmamasının dışında nokia kalitesini yansıtmışlar ben gayet memnunum istersen satabilirim :naughty: tabiki şaka beni biraz gıcık eden 2 noktası var 1.si hareket sensörleri hassas değil henüz telefonu ters çevirip sessize alma şerefine nail olamadım ve arada bi ekranı eski haline getirmemekte direniş gösterebiliyo telefon onun da çözümü gayet basit sensörü iptal edeceksin. 2.si de yazılımsal bi kaç eksiği var klasik nokia pratikliğinden biraz uzaklaşmışlar ama onun haricinde mesaj yazman inanılmaz basit gps özelliği çok derin bence 330 370 tl arasında alınabilecek en iyi telefon... saygılar
 
çakır216

çakır216

Üye
ya bende de var 5235 iki sey sorcam biirincisi hafıza kartı nası cıkartılıo 2. bunda wirlees özelliği varmı bana var dediler 3. 5800 dan damı iii
 

fasain

Üye
5230 da 3g li görüntülü konuşma var mı 3g ye üyeyim ancak sadece mobil tv ayarları geldi???????
 
çakır216

çakır216

Üye
3G desteklemio ama i telefon arkdasın dediği gibi " basit gps özelliği çok derin bence 330 370 tl arasında alınabilecek en iyi telefon"
 
dinceril

dinceril

Üye
bendede 5230 var gayet memnunum sensörleri ii çok kullanışlı 5235 in özelliklerini bilmiyorum ama abartı bi farkı olmasa gerek ...
 
mardok

mardok

Üye
ben 5230 u tavsiye ederim hele bir de güncelleştirdiğin zaman mükemmel hızlanıyor :oke: sadece tek kötülüğü wi-fi olmaması :(
 

trufuktr

Üye
wifi ekleyebilirmiyiz
 
simaros

simaros

Üye
ya bende de var 5235 iki sey sorcam biirincisi hafıza kartı nası cıkartılıo 2. bunda wirlees özelliği varmı bana var dediler 3. 5800 dan damı iii

arkadaşım hiç 5800 daha iyi olabilir mi? ama tavsiyem alcaksan biraz daha para biriktir 5800 al gerçekten de nokia mükemmeliyete ulaştı :D
 
262626123

262626123

Üye
bn 5230 aldım harika bir telefon kesinlikle öneririm 3g var harika bsi bnce wifi olmaması kötü :( ama çokii bir telefon
 

byada

Üye
5235 bende de mevcut yurtdısından geldı 1.si türkçe menüsü son verisiyonu henüz cıkmamıs
2.si ise türkiye yol haritası yok ve navigasyonu nasıl yükleyecegim karısık.
 
çakır216

çakır216

Üye
wifi var bunda yaaa delirtmeyin adamı ama asıl sorun wifi ye nerden gircez nası kullanılıoooooo :D
 
SilentOne

SilentOne

Üye
5800 al hayata karşı bir karızman olsun :aha:
 
çakır216

çakır216

Üye
arkadaslar bu lanet waylısa nası gircez yaaaa
 

unseling

Üye
selam arkadaşlar bendede 5230 var eğerki halen telefon almadınız ve 5230 almayı düşünüyorsanız bence daha iyi düşünün nedenmi wifi yok 3 g var ama görüntülü görüşme yok gps var ama a-gps yok yani kontürlü gps var ayrıca sesi çok fazla yüksek değil kamerada flaş yok çok iyi bir telefon olduğu söylenemez 5800 kullanmadım ama flaş var sanırım wireless var sanırım 3.2 kamera olması lazım ses daha yüksektir bence az daha paraya kıyıp 5800 almak daha akıllıca ve ayrıca dokunmatiğide 5230 un çok hassas olduğu söylenemez...
 
TaZZzZ

TaZZzZ

Üye
dokunmatik olarak 5800 dan farkı yok.. ses seviyesi için de 5800 da 2 hoparlör war 5230 da 1 tane..
ama fiyat farkıda 200 lira gibi bişi.. yani eger internete ben sürekli bilgisayardan giriyorum telefonda olmasada olur diyosanız bide görüntülü görüşmeye gerek yok diyosanız boşuna 200 lira wermeyin kamera yine idare eder...
 

ocoist

Üye
5230 ile 5235 arasındaki farklar
5235 de baskonuş.dahili modem,320 mb dahili hafıza,data kablosu var.
5230 da 70 mb hafıza var sadece.baskonuş,dahili modem,data kablosu yok...diğer özellikler aynı zaten.işlemcisi dahil..
5800 ise 5235 den farklı olarak görüntülü konuşma,wifi,flash,3.2 mp kameraya sahip..ayrıca dahili hafızası 5235 den az.
 

aslanlar111

Üye
arkadaşlar 5230 da 3g yok 1aydır kullanıyorum cok kaliteli bi telefon
 
ferwasd

ferwasd

Üye
bende 5235 orijinal fw lu 5230 var gayette memnunum her ikiside güzel
hem 5800 baya bi hızlı
 
ferwasd

ferwasd

Üye
valla kardeşim kesinlikle 5230 ve 5235 al kullanımı süper 1 yıldır hiç bozulmadı.
 


Üst Alt