tabiki şaka beni biraz gıcık eden 2 noktası var 1.si hareket sensörleri hassas değil henüz telefonu ters çevirip sessize alma şerefine nail olamadım ve arada bi ekranı eski haline getirmemekte direniş gösterebiliyo telefon onun da çözümü gayet basit sensörü iptal edeceksin. 2.si de yazılımsal bi kaç eksiği var klasik nokia pratikliğinden biraz uzaklaşmışlar ama onun haricinde mesaj yazman inanılmaz basit gps özelliği çok derin bence 330 370 tl arasında alınabilecek en iyi telefon... saygılarya bende de var 5235 iki sey sorcam biirincisi hafıza kartı nası cıkartılıo 2. bunda wirlees özelliği varmı bana var dediler 3. 5800 dan damı iii

