5230 Sürüklemeli Tuş Kilidi Sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

KnucklesTR

Üye
    Konu Sahibi
5230 Sürüklemeli Tuş Kilidi Sorunu
Arkadaşlar ben bi cfw yüklemiştim hoşuma gitmedi sonra navifirm den 50.xxxx sonrası güncellemelerinin nerdeyse hepsini denedim ama yüklediklerimin hepsinde yine sürüklemeli tuş kilidi vardı.Ben istemiyorum o sürüklemeli tuş kilidini.Acaba nokia kendi mi ilave etti bu sürümden sonrakilere.Aslında esli v21.0.4 sürümüme dönmek istiyorum belki onda yoktur ama o sürümdede hata veriyor telefon yani çizik çizik oluyor ekran.Ne yapabilirim ?
 
Luck1

Luck1

Üye
v51'den sonrası dediğin side unklock nokianın kendının cıkarttıgı bıseydır kardesım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt