5230 kullananlar toplanalım

AsCoRbAt

Üye
    Konu Sahibi
5230 kullananlar toplanalım

Forumda uzun süredir geziniyorum , 5230 kullananlara ait bir sayfa falan bulamadım. Bir çok telefonun kendine ait sayfası var bende düşündümki 5230 niye olmasın ve bu sayfayı açmaya karar verdim .Burda şikayetlerimizi, sorunlarımızı, sorunların çözüm yollarını paylaşabiliriz , uygulamalar paylaşabiliriz ve önerilerde bulunabiliriz. Eğer sizinde yaralı bulduğuunuz bilgileriniz varsa paylaşa bilirsiniz. 5230 alıcak olanlara öneride bulunabilirsiniz.
 
Tepkiler: cemee61, burakasd12, SavinMe ve 1 kişi daha

AsCoRbAt

Üye
    Konu Sahibi
teşekkürler sonunda bi destekliyen çıktı
 

mardok

Üye
çok şükür uzun zamandır benimde aklımdaydı ama icraata dökemedim
 

AsCoRbAt

Üye
    Konu Sahibi
çoğu kişinin dokunmatik telefonlarla sıkıntıları var ,bende hiç sorun çıkmadı ama başkalarının karşılaştığı sorunlar olmuştur eminim
 

AsCoRbAt

Üye
    Konu Sahibi
5800 ın sayfası var zaaten ama olabilir nede olsa ikiside s60 v5
 

AsCoRbAt

Üye
    Konu Sahibi
önemli değil
 
saol kardeş sayfayı actın için bendede 5230 var bi problemi yok ama oyun felan bulamıom bulursanız söle sensörlü güzel oyunlar yazın lütfen
 

AsCoRbAt

Üye
    Konu Sahibi
telefonunu aldığın zaman içinden çıkan roller coster oyunu sensörlü oyuna gir settings kısmından motion sensor yazanı işaretle ve oyun sensörlü olsun başka sensörlü olarak r thunder ve labyrinth oyunlarını da tavsiye ederim

--------------- Ekleme ---------------

linklerini bulduğumda eklerim

--------------- Ekleme ---------------

r thunder ı buldum >>>>http://www.maxicep.com/symbian-os-v...5800-n97-s60v5-sensor-oyunu-1-9mb-318405.html
 
polarbitin raging thunder diye bi oyunu vardı sensörlü araba yarışı forumda paylaşılmıştı süper bi oyun
 

AsCoRbAt

Üye
    Konu Sahibi
link ini koydum yukarı ordan indirmek isteyen indire bilir

--------------- Ekleme ---------------

ya 5230 a ekran koruyucu nerden koyuluyo
 
5230 ıcın modifiyelı FW yapabılecek olan arkadas varsa bu baslık altında yardım etsın cogu kısı arıyor cunku
 
aynen öyle bi yardımınız dokunursa sevınırım:S
 

AsCoRbAt

Üye
    Konu Sahibi
1. 5230 a ekran koruyucu nerden koyuluyodu ?
2. haritalara girip araç sürme ye tıklayıp hedef seçtikten sonra gps bekleniyor diyo bi türlü gitmiyo nasıl çözebilirim