Başlıkdaki gibi (Teşekkür aldım.lise 2 ye göre normal) karne hediyesi olarak 5130 alıyodum 5230 aldım aslında 5800 gozum var alıcam.
Bu telefondan şikayetiniz varmıdır sırf wi-fi - 3G var diye zaten geriye kalanları herşeyi aynı. 5230 ıade edıp ustune para katıp alıcam.iade alıyorlar bizzad kendim gidip sordum sorusturdum en sonunda alırız dediler zaten alıyorlardıda %15 indirimli.alıyolar.359 a aldım %15 60 lira ediyor.299lira ustune para 140 lira. 90 benden artık ne kadarsa.
Aldığım zaman pişman olacakmıyım.kullananlar şikayetlerini yazsınlar sizin için kucuk bir şikayet benim icin buyuk bir şikayet olabilir.
şimdiden teşekkürler.