5130 EM müzik çalar sorunu!!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
veli.802

veli.802

Üye
    Konu Sahibi
5130 EM müzik çalar sorunu!!!
arkadaşlar hemen sorunu söleyeyim hiç karşılaşan oldumu bilmiyorum ama telefonum şuan en son güncel halinde.alalı 5 ay oldu memnunum hemde çok ama bi sorunla karşılaşmaya başladım sorun ise şu;hafıza kartının içindeki müzikleri açarken çalma listesi oluştuluyor diyo her müzikte böyle dio arkadaşın 5130 una taktım hafıza kartındamı die yok onunkinde gayet düzgün ve hızlı açıyo bide müzikçalarda ileri tuşuna basıyorum 20 25 saniyede değiştiriyo normalde 2 3 saniyede değiştiriyo ark nın sizce sorun (problem)nerde lütfen bi yardımcı olun !!!::hmmm
 


SilentOne

SilentOne

Üye
yazılım dan kaynaklanan sorun o
 
nihatgvnlr

nihatgvnlr

Üye
kardeş o anki yazılımın nedir v07.95 rm495 mi bnde format attırdım tele ve bu versiyonu yüklemişler dediğin gibi dosyadan müzik açarken çalma listesi oluşturuluyor diyerek geç açılıyor ve müzikleri gecerkende aynı geç geçiyor parçalara çoğu zaman parça başlıyor isim sonradan geliyor sorunu nasıl çözdün ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER
 
veli.802

veli.802

Üye
    Konu Sahibi
bendeki sürüm :v07.95 rm495 güncel neyden kaynaklandı bilmiyorum of ya bu olay başına glipte çözen yok mu acaba!!bu telefona nasıl format atılıyo sıfırdan illaki aldığımız yeremi yükletcez tekrardan mutlaka bu sorunun ken di çözen bi arkadaş vardır!!
 
nihatgvnlr

nihatgvnlr

Üye
o versiyon da bu hatalar var kendinde yaparsın ama telefonunun tümde gidebilir forumlarda var gerekli prg leri bulursan banada haber verirsen bnde yapmak istiyorum güncelleyince düzeliyor diye biliyorum
 

titangi

Üye
sorun telefonu güncellediğin için oldu.. b3nde güncelemiştim ve aynı sorunla bende karşılaştım... ve bide telefon çook donuyor en son olarak geçenleerde dondu kapattım yeniden açtım nokia yazısı geldi ve öle kaldı bir dahada açılmadı bende garantiye gönderdim... daha gelmedi bekliyorum :D inş yenisi gelir :P
 
veli.802

veli.802

Üye
    Konu Sahibi
bidaha güncelleyebilsem ama yeni sürümü olmadığı için olmuyo en düşük sistemini yükleyemiyomuyuz bunun ya yani ilk elimize aldığımız sürümünü
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt