512 Mb hafıza kartı arıyorum

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

gsemre9632147

Üye
    Konu Sahibi
512 Mb hafıza kartı arıyorum
6630 için 512 mb hafıza kartı arıorum 40 milyona satmak isteyenler bna ulaşın
[email protected]
 


gsemre9632147

Üye
    Konu Sahibi
abi burda sıfırı 50 bn 40 a soruorum
 

_KadirşinaS_

Üye
Ben bu gün 35 ytl ye aldım sıfır ve tıkır tıkır çalışıyor.İstanbul'a yakınsan yerini tarif edebilirim.
 
B@TuH@N

B@TuH@N

Üye
30 ytlye almıştım ben 128 liklerde 20 ytlye düşmüştü. zamlandı mı hafıza kartları?
 

gsemre9632147

Üye
    Konu Sahibi
<div class='quotetop'>(NUMANSABİT &#064; Apr 15 2006, 11&#58;07 PM) [post=316769]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Ben bu gün 35 ytl ye aldım sıfır ve tıkır tıkır çalışıyor.İstanbul&#39;a yakınsan yerini tarif edebilirim.
[/b][/quote]
istanbulda oturuyorum yerini arif ette bi bakalım kardeş 6630 için dimi
 

_KadirşinaS_

Üye
Evet 6630 için.Bak şimdi.Fatih&#39;te Fevzi paşa caddesi üzerinde bir yer.Atikali otobüs durağının hemen arkasında 2-3 tane telefoncu var.Bi Turkcell bayisinin camında yazıyor "kampanya 512 lik dv mmc kart 35 ytl" diye.Umarım hepsi satılmamıştır.Kolay gelsin.
 
bynedim

bynedim

Üye
1gb lar ne kadar arkadaşlar?.. Sıfır olarak..
 
..::MAFIA::..

..::MAFIA::..

Üye
<div class='quotetop'>(B@TuH@N &#064; Apr 15 2006, 11&#58;30 PM) [post=316809]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
30 ytlye almıştım ben 128 liklerde 20 ytlye düşmüştü. zamlandı mı hafıza kartları?
[/b][/quote]
6630 için farklı


<div class='quotetop'>(bynedim &#064; Apr 22 2006, 08&#58;07 PM) [post=320683]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
1gb lar ne kadar arkadaşlar?.. Sıfır olarak..
[/b][/quote]

90 falan
 

gsemre9632147

Üye
    Konu Sahibi
<div class='quotetop'>(NUMANSABİT &#064; Apr 22 2006, 11&#58;01 AM) [post=320433]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Evet 6630 için.Bak şimdi.Fatih&#39;te Fevzi paşa caddesi üzerinde bir yer.Atikali otobüs durağının hemen arkasında 2-3 tane telefoncu var.Bi Turkcell bayisinin camında yazıyor "kampanya 512 lik dv mmc kart 35 ytl" diye.Umarım hepsi satılmamıştır.Kolay gelsin.
[/b][/quote]
kanka bn anadolu yakasındayım yaa
 

MR.$h@rK_1

Üye
kadıköy yazıcıoğlunun oralarda micro pc die bi yer war...bugün sordum 40&#39;a...
 
crows

crows

Üye
kardeşler aksarayda 512 lik hafıza kartı 25 ytl 256 lık 17 ytl hemde 2 yıl garantili
 

MR.$h@rK_1

Üye
anadolu yakasında 40&#39;tan aşşağı bulan warsa sööölesin
 
pskolojik maynağ

pskolojik maynağ

Üye
antalyada oturanlar içinda yazalım kapalı yolda 512 lik hafıza kartı 30 milyon
almak isteyenler
 

gsemre9632147

Üye
    Konu Sahibi
<div class='quotetop'>(crows &#064; May 1 2006, 11&#58;05 AM) [post=326023]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
kardeşler aksarayda 512 lik hafıza kartı 25 ytl 256 lık 17 ytl hemde 2 yıl garantili
[/b][/quote]
keşke orda otursam kardeş
 
crows

crows

Üye
baba sen istanbulda oturmuyon mu emre aksaray istanbulun ilçesi olan aksaray il olan deil
 

gsemre9632147

Üye
    Konu Sahibi
tamam ama aksaray nerde kadiköy nerde? bn onu demek istiorum
 

sewen123:

Üye
sal
 

delimakina

Üye
denizli çınarda 30a gördüm daha düşükleri olabilir ömür boyu garantili
 
onuer007

onuer007

Üye
pm attım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt