4S-One-S2-S3mini Sizce Hangisini almalıyım ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
aleranol

aleranol

Üye
Para no problem yeah not2:oke:
 


maxirabit

maxirabit

Üye
bende bu cihazların arasında kalmıştım telefon alırken. htc one x aldım pişman değilim gene olsa gene alırım :)

- - - Eklendi - - -




Sıkıntı çekmek için s2 hd Türkiyede var mı?
s2 4g Türkiyede var mı?
s2 mini Türkiyede var mı?

almana gerek yok samsung'un bütün cihazları sıkıntılı zaten 3-4 yıl sonra pert :D kullandım ordan biliyorum :D


- - - Eklendi - - -

sana tavsiyem ip4s ile one x arasında bi karar ver ikiside çok güzel. çevremde ip4s kullananlar var ama bu listedeki en güzel kamera çekimine sahip olan telefon one x'dir kanımca.
Para sorun değil diyor o zaman,ip 5. alsın her yönden rahat:D
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye
s2 hd bu bunda bildiğim kadarı ile adreno 220 var..
 
maxirabit

maxirabit

Üye
vaniks pılas daha iyi değilmi ? değilse ip 5 alsın banane :D banamı alıyo sanki :F
Ekranı çok büyük istemiyor zaten önce ki mesajlarında s3 olmasın ekranı büyük gibi bir şeyler gördüm benimde aklıma iphone 5 geldi nasılsa paradan yana sorun yoksa hiç dert olmaz o zaman:D
 
.Behzat Ç.

.Behzat Ç.

Üye
aman abi ya :D one s alsın en ideali :D ama adam para çok diyo işte :D
 
Türe

Türe

Üye
bence 4s al. gps ios 5 de süper
 
maxirabit

maxirabit

Üye
aman abi ya :D one s alsın en ideali :D ama adam para çok diyo işte :D
Zaten 20-30 tane fikir var alıcak kişinin aklında onları elemek bile 3-5 günü bilir:D
Kendimden biliyorum 2 telefon arasında kalmıştım hangi telefonu alayım diye 4 gün düşündüğüm zaman oldu:D
Biri ucuzdu başka yerlerde,diğeri pahalıydı ama oda başka yerlerde ucuzdu aklım çok karışmıştı dedim olmayacak telpa bayisine gidip almıştım ama sorunlar o zaman başlamıştı 4 ay mahkemeyle uğraştım,birde normalden pahalı almıştım.
Düşüncem şuydu;parayı ver hemen al öyle kapıda ödemeli vs falan uğraşmadım.
Ama diğer aldığım telefonu kapıda ödemeli aldım,ondan önce aldığım telpa garantili telefon bile jelatinli değildi,cam'a koymuştu sadece ekran jelatini vardı kutu falan kapalı değildi bu 1 el kullanmadım vs vs diyordu,dedim açılmış yok açmadım diyordu.
Parayı verip hemen elimde olması düşüncesiyle o telpalı telefonu aldım ama hep dert oldu.Sonra dilim yanınca internetten aldım kapıda ödemeli,kapalı kutuda kvk garantili ve her yerde satılan fiyattan 70 tl aşağıya almıştım:D
 

na zdrowie

Üye
4s alıcagın paraya s3 alırsın note2 alırsın

- - - Eklendi - - -

fiyat aralığı saçma olmuş biraz
 
aleranol

aleranol

Üye
Ekran buyuk istemiyoesan yine one x. Ben not2 kullaniyom ekrani iyi geliyor.
 
lemaynak

lemaynak

Üye
    Konu Sahibi
para no problem derken ;
1 tane telefon alıcam onu da iyisinden ve kafam rahat etsin diye istiyorum. bu nedenle hiç acele etmem telefon alırken. bu nedenle birikimim DE var çok şükür.
yani demem oki bir kere bir iş yapacaksam tam yapayım iyisinden alayım isterim.

mesela N8 im var(ilk dokunmatik telefonum). telefonu çok kereler düşürdüm bana mısın demedi, arızasını görmedim, fotoğrf kalitesi çok iyi, vs... AMA android e geçmek istiyorum artık.

İphone dediğim gibi bir türlü ısınamadım bu telefona... bu nedenle ipone yi eledim.



boyum 1,91m elimin genişliğini varın siz hesap edin. Buna rağmen görünki büyük telefonlardan hoşlanmıyorum.....

şuan kafama takılanlar;
satış sonrası hizmet > şuan htc ve samsung için araştırıyorum.
genel sorunları, arızaları > neti didik didik ediyorum, her türlü araştırmayı şuan yapıyorum bakalım en sorunsuzu hangisi çıkacak...
 
aleranol

aleranol

Üye
Bence one x iyidir buyuk ekran değil aslinda tabi sen bilirsin. Alırsam tam alırım demişsin. Demekki onex+ almalisinki uzun destek uzun hersey olsun. Artik s2 filan desteği bile bitti. Bende 1.80 boy var not2 tam hatta elime eniyi oturan cihaz oldu halbuki ellerimde küçüktür. Valla ben sana özet olarak en iyisi one x+ derim. En iyia android kamera. Süper tegra oyunları. Tasarim çok guzel. Beats audio. Beni dikkate al. Ha servis olarakda eğer şikayet var.coma girersen Aten çoğu sey cikar.
 
lemaynak

lemaynak

Üye
    Konu Sahibi
Ekran buyuk istemiyoesan yine one x. Ben not2 kullaniyom ekrani iyi geliyor.
bak note2 hiç aklıma gelmiyordu...hımmm

- - - Eklendi - - -

Bence one x iyidir buyuk ekran değil aslinda tabi sen bilirsin. Alırsam tam alırım demişsin. Demekki onex+ almalisinki uzun destek uzun hersey olsun. Artik s2 filan desteği bile bitti. Bende 1.80 boy var not2 tam hatta elime eniyi oturan cihaz oldu halbuki ellerimde küçüktür. Valla ben sana özet olarak en iyisi one x+ derim. En iyia android kamera. Süper tegra oyunları. Tasarim çok guzel. Beats audio. Beni dikkate al. Ha servis olarakda eğer şikayet var.coma girersen Aten çoğu sey cikar.
aslında telefonlar kullanıcıdan kullanıcıya da değişiklik gösterir. zaten arızaların çoğunda kullanım hatası var mazleme hatası da başka bir olay, her telefon bir üreticiden yani bir makineden de çıksa arada arızalısı muhakkak vardır.
siz hiç hatalı telefon satıldığını gördünüzmü yani defolu malzeme :) arada kaynıyor hepsi işte....

ONE X + aklımda :)
 
maxirabit

maxirabit

Üye
Şunun için iphone dedim eğer bir kez alıp tam alıcaksanız derim,4'' ekranlı istiyorsanız tabiki size daha uygundur,satış sonrası hizmetide iyidir ama satış sonrası hizmet arıyorsanız ilk olarak samsung için telpa'ya yönelmeyin kvk'da samsung satıyor artık.
Daha sonra htc yada samsung mu alıcaksınız ona karar verin ama android de htc ve samsung sizi öyle çok uzun yıllar idare ettirmez başta htc olmak üzere artık günlük android telefon çıkarıyor htc,daha sonrada samsung,yani bir android alıp yıllarca,senelerce kullanırım mantığını yıktılar:)
 
lemaynak

lemaynak

Üye
    Konu Sahibi
yaw not2 s3 den de büyük :)
 
NUD

NUD

Üye
Lumia 920
 
lemaynak

lemaynak

Üye
    Konu Sahibi
Şunun için iphone dedim eğer bir kez alıp tam alıcaksanız derim,4'' ekranlı istiyorsanız tabiki size daha uygundur,satış sonrası hizmetide iyidir ama satış sonrası hizmet arıyorsanız ilk olarak samsung için telpa'ya yönelmeyin kvk'da samsung satıyor artık.
Daha sonra htc yada samsung mu alıcaksınız ona karar verin ama android de htc ve samsung sizi öyle çok uzun yıllar idare ettirmez başta htc olmak üzere artık günlük android telefon çıkarıyor htc,daha sonrada samsung,yani bir android alıp yıllarca,senelerce kullanırım mantığını yıktılar:)
o da doğru ya ama bir yerden başlayayım :)

o değilde imzan hoşuma gitt:)
severmisin hellsing i?
 
maxirabit

maxirabit

Üye
o da doğru ya ama bir yerden başlayayım :)

o değilde imzan hoşuma gitt:)
severmisin hellsing i?
Alucard:D
n8'den sonra başta ekran yönünden garip gelir benden demesi,elinin alışması kötü bir olay,c6-01 aldıktan sonra s2 kullanıyordum ama ekranı çok büyük gelmişti sonra n8'e geçtim oda küçük geldi,bir orantısı olmuyor bunun:D
 
avcitalip

avcitalip

Üye
s2 1900 TL civarı mı :oha: one x+'ya falan bak bence okadar durumun varsa bence veya note 2 ye bak :evet:
 
caglar b

caglar b

Üye
eger alabiliyorsan htc one s yada s2 ye bak htc sensation xe de düşünebilirsin. tamam elin büyük olabilir ama telefonu sürekli elinde taşımayacaksın arada cebinede sokacaksın işte o zaman sıkıntı yaşamak istemiyorsan biraz insan evladı bir cihaz al :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt