400 Tl ye C7 Aldım :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

jdmsaint

Üye
    Konu Sahibi
400 Tl ye C7 Aldım :)
Arkadaşlar öncelikle s.a . 400 tl ye 2.el 1 yıl garantili çiziksiz hiçbir sorunu olmayan Nokia c7 aldım.Sizce iyi almışmıyım
 
Tepkiler: AHMED...
hayırlı olsun bendede var çok güzel bir cihaz fiyatıda çok uygun gerçekten.
 

AHMED...

Üye
hayırlı olsun kardeş fiyat garanti süresi ve hasarsız olması göz önünde bulunduracak olursak fiyat gayet uygun hatta çok aşağıda güle güle kullan
 
hayrlı olsn kardes ama keske almasaydn
 

emreli01

Üye
android alsaydın diyecek kesin
 
c7 400 lira olacak telefon muydu? ilk çıktığı zamanlar geldi aklıma çok seve seve aldım seve seve de kullanıyorum..
 
bende 500 tl ye c6 01 satip 480 tl ye 701 aldimm
 
Tepkiler: AHMED...

doctorrr

Üye
hayırlı olsun ne diyelim...
 

hizan

Üye
hayırlı uğurlu olsun c7 iyi telefon.
 

jdmsaint

Üye
    Konu Sahibi
Nazar değdi gençler navifirmden belleyi tekrar yükliyim dedim şuan tel. açılmıyor Firmware: Cannot verify communication to phone after flashing. Make sure that phone booted up correctly and retry. uyarısı veriyor phoenixden
 

keys1903

Üye
valla iyi bnim c601 e 430 verdiler vermedim
 

MksDevoO

Üye
Güle Güle kullan hayırlı olsun
 
bu saatten snra bna mantıksz geldi ama arkadasn bilcegi iş tabii bize hayrlı olsn dmek düşer
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...