4 ay garantisi olan Siyah Nokia n8 satılık

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
selly1310

selly1310

Üye
    Konu Sahibi
4 ay garantisi olan Siyah Nokia n8 satılık
15.01.2011 tarihli almış oldugum siyah Nokia n8 ( 4 ay daha garantisi var) satmak bulunmaktayım.
cfw özel ve modifiyeli. Sahin cwf v 1.6

Telefon fiyatı 450 tl ve en son fiyatdır.
teslimat elden.
yer/kartal - İstanbul



Not: Orijinal Kutusu ve aksesuar ile beraber teslim edilecek.Orijinal Kulaklık Şarz ve Hdmi Kablosu +Garanti.
Bununla da Yetinmeyeceğim.Üstüne birde 1 gb Hafıza kartı + 3 tane süper kılıf veriyorum.Kılıfların renkleri siyah mavi ve yine siyah :-)
Bunun üstüne birde 2 gb bir Cd ve Nokia ile ilgili programlar ,modifiyeli CFW dosyaları,zil sesleri ve APPS ler verecegim
















not: arkadaşlar lütfen öğrenciyim,işsizim ,telefonumu takas etmek istiyorum veya biraz daha indirim yap, diye mesaj cekmeyin veya aramayın.Bende telefonu satıp kendime başka bir telefon alacam.Bende calışmıyorum şu an.Lütfen ısrarlı olmayın
 


IchigoKurosaki

IchigoKurosaki

Üye
Fiyat cok be kardes. Neyse hayirli satislar
 
Cezzbedici3

Cezzbedici3

Üye
N8'inizin görsellerini eklemelisiniz. Önizlemesiz ilan kural dışıdır.. Bu arada fiyat iyi ama garantisi az kalmış.. Yani bir 10 ay garantisi olsa fiyat N8 için kıvamında olurdu.. Ama yanında verdikleriniz ve yapılandırılmış, emek harcanmış bir cihaz olduğundan ücretini hakediyor..
Hayırlı satışlar görselleri bekliyorum :deal:
 
selly1310

selly1310

Üye
    Konu Sahibi
telefonu cekecek makina lazım.elimde eski bir samsung var onunla cektim fotoraf berbat gözüküyor.Yada ben nokia n8 12 mp alıştıgım icin gerisi veya düşügü bana berbat gibi geliyor.en yakın zamanda fotoraflar eklencek
 
Cezzbedici3

Cezzbedici3

Üye
telefonu cekecek makina lazım.elimde eski bir samsung var onunla cektim fotoraf berbat gözüküyor.Yada ben nokia n8 12 mp alıştıgım icin gerisi veya düşügü bana berbat gibi geliyor.en yakın zamanda fotoraflar eklencek
Daha iyisine imkanın yoksa elindekide olur az çok belli olsun yeter.
 
selly1310

selly1310

Üye
    Konu Sahibi
resimler eklendi arkadaşlar....
 
selly1310

selly1310

Üye
    Konu Sahibi
günceldir arkadaşlar fiyatı 450 tl yaptım
 
selly1310

selly1310

Üye
    Konu Sahibi
güncel

- - - Eklendi - - -

güncel
 
selly1310

selly1310

Üye
    Konu Sahibi
güncel
 
Cezzbedici3

Cezzbedici3

Üye
Bir konuda henüz gerçekleşmemiş ve yakın zamanda uygulamaya girecek kuralı hatırlatma gereği duydum :)

İlan sahipleri artık yalnızca 5 günde bir ''güncel'' şeklinde ''İlanım aktiftir ve alıcıları bekliyorum'' manasına gelen yorum yazabileceklerdir.. Bunu bir kalite prosedürü olarak uygulayacağız.. Onun dışında fiyatta bir değişiklik veya ilana bir ekleme olacaksa bunu istedikleri zaman belirtebilirler tabiki ''önce ilanı düzenleyip'' sonra mesaj olarak yenilik güncellemesi yazarak.. Mesaj yazıp yazmamak sizin tercihiniz tabiki ama değişiklikler ilana mutlaka eklenmeli..

Hayırlı satışlar şimdilik sorun yok çünkü henüz kural uygulamaya girmedi (;
Uygulamadan sonra 5 günden önce güncel şeklinde ilanı tazelemek için yazılan yorumlar silinecektir..
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
Kardeşim cihazın önyüzünün ekran kapalı bi şekilde resmini çeker misin? Telefon kapalıyken olursa daha iyi olur sıkıntısı yoksa alıcımız var cihazına.
 
selly1310

selly1310

Üye
    Konu Sahibi
resimler güncellendi
 
selly1310

selly1310

Üye
    Konu Sahibi
Kardeşim cihazın önyüzünün ekran kapalı bi şekilde resmini çeker misin? Telefon kapalıyken olursa daha iyi olur sıkıntısı yoksa alıcımız var cihazına.


cihazda herhangi bir sorun yok.hackli ve calışıyor.tek tük kücük kozmetik hatalar var kullanımdan dolayı.yani ufak 1-2 cizik.ama göze batacak şekilde degil.
 
selly1310

selly1310

Üye
    Konu Sahibi
güncel
 
selly1310

selly1310

Üye
    Konu Sahibi
telefonda satışa devam :-9
 
Cezzbedici3

Cezzbedici3

Üye
Ürün satışı gerçekleşmedi. İlan süresi dolmuştur :locked:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt