5800 da iyi telefonda yok yok. Ancak x6 gerçekten hoşuma gitti. Samsunglarında kameraları Nokiadan daha iyi bence . Arkadaşımın 1.3 mpx lik Samsung u Nokia nın 3 mpx daha iyi çekiyordu.Gerçi pixele bakmıyor merceğe bakıyorya neyse.Gerçi belki o modele has bir şeyde olabilir.l700 u800 felan vardı onlarda öyle değildi.
ha bu arada bu X6 nın çeşitleri varmış hangisi sizce arkadaşlar
Cevap Yazan Herkese Teşekkürler