3G li Wifi li Cep Telefonu Seçimi

Sponsorlu Bağlantılar



cuneytt1

cuneytt1

Üye
    Konu Sahibi
nokıa 5800 al samsung sıkıcı olmaya başladı :D

5800 da iyi telefonda yok yok. Ancak x6 gerçekten hoşuma gitti. Samsunglarında kameraları Nokiadan daha iyi bence . Arkadaşımın 1.3 mpx lik Samsung u Nokia nın 3 mpx daha iyi çekiyordu.Gerçi pixele bakmıyor merceğe bakıyorya neyse.Gerçi belki o modele has bir şeyde olabilir.l700 u800 felan vardı onlarda öyle değildi.

ha bu arada bu X6 nın çeşitleri varmış hangisi sizce arkadaşlar



Cevap Yazan Herkese Teşekkürler :bigstar:
 
Why Always Me

Why Always Me

Üye
5800 da iyi telefonda yok yok. Ancak x6 gerçekten hoşuma gitti. Samsunglarında kameraları Nokiadan daha iyi bence . Arkadaşımın 1.3 mpx lik Samsung u Nokia nın 3 mpx daha iyi çekiyordu.Gerçi pixele bakmıyor merceğe bakıyorya neyse.Gerçi belki o modele has bir şeyde olabilir.l700 u800 felan vardı onlarda öyle değildi.

ha bu arada bu X6 nın çeşitleri varmış hangisi sizce arkadaşlar



Cevap Yazan Herkese Teşekkürler :bigstar:
Şuan türkiyede 32 gb ve 16 gb olanı var kardeşim 32 gb 950-1200 lira arasında değişiyor 16 gb ben 750 liraya aldım KVK lı
 

googce

Üye
I PHONE 3GS 32 GB da 350 liraymış arkadaşlar bakın derim kacırılmayacak reklam fırsatıymış
 

vistada

Üye
inş yakında benimde 5800'im olucak bence 5800 al :)
 

nokiacüç

Üye
nokia e5 e de bi bak bence
 


Üst Alt