350 liraya atrix 4g alınır mı.

Sponsorlu Bağlantılar

nightmaree65

nightmaree65

Üye
    Konu Sahibi
350 liraya atrix 4g alınır mı.
arkadaşalr şuan samsung wave kullanıyorum görüntüsü ve kamerası çok iyi ama uygulama sıkıntısı var.android için atrix düşünüyordum ve 350 liraya atrix 4g buldum.kullananlar memnun mu yeni oyunları çalıştırır mı.gps nasıl.fiyatı sizce nasıl.yardımcı olursanız sevinirim.
 


ney27

Üye
Al kardes
 
fk555897

fk555897

Üye
Bence al ama alacağın kişi güvenilir mi?
 
nightmaree65

nightmaree65

Üye
    Konu Sahibi
Bence al ama alacağın kişi güvenilir mi?
tanımıyorum kendisini ama telefonu elden teslim alacam ve kabul ederse paranın bir kısmını telefonu bir kaç gün kullandıktan sonra ödemeyi teklif etcem.bir de atrix ile atrix 4g arasında bir fark var mı gördüğümde anlayabilir miyim
 

ney27

Üye
tanımıyorum kendisini ama telefonu elden teslim alacam ve kabul ederse paranın bir kısmını telefonu bir kaç gün kullandıktan sonra ödemeyi teklif etcem.bir de atrix ile atrix 4g arasında bir fark var mı gördüğümde anlayabilir miyim

aynısı kardeş telefon ayarlarına gir telefon bilgilerine bak mb860 yazıyorsa bu bizim sevimli ve mazlum atriximiz bir de dock ını da veriyormuydu iyi olurdu
rootlu ve bootlader kilidı kırılı olup olmadıgına bak istersen belki sonradan birşey çıkarsa elinde patlamasın
 
nightmaree65

nightmaree65

Üye
    Konu Sahibi
aynısı kardeş telefon ayarlarına gir telefon bilgilerine bak mb860 yazıyorsa bu bizim sevimli ve mazlum atriximiz bir de dock ını da veriyormuydu iyi olurdu
rootlu ve bootlader kilidı kırılı olup olmadıgına bak istersen belki sonradan birşey çıkarsa elinde patlamasın

yanında dock vercek.bi videoda telefonu laptopa bağlayıp laptoptan mesaj yazıp arama yaptıklarını görmüştüm dock station la yapabilir miyim bunu yoksa lapdock mu olması gerekiyor.
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Lapdock lazım
 

ney27

Üye
Gerek yok
lapdock sadece cigazi daha kullanuoabilur olmasini saglayan bir qlet onun yerine hdmi monitor veya hdmi tvi kullanabilirsin kilavye ve mause olmali
 

cnpstar

Üye
Yeni oyunların çoğunu çalıştırır. Çalıştırır ancak düşük çözünürlükte ve hafif bi rom seçmelisin Neutrino 3.02 yi kurarsan bide fauxun 1 ghz lik tweakli kernelini flashlarsan mis gibi olur cihaz
 

emre026026

Üye
motorola atrix kullanıyorum çoğu oyunları oynuyorum sony xperia p vardı oncedem real racing 3 oyununu hic acmazken atrix 4g açmaya basladı 1200 tl vermiştim xperia p modeline
 


Üst Alt